يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۹۸۷۹۹
زمان انتشار: ۱۴:۴۶     ۳۰ دی ۱۳۹۲
وکیل فاطمه هاشمی و شهرام جزایری آخرین وضعیت پرونده موکلان خود را تشریح کرد.
به گزارش پایگاه 598، محمود علیزاده طباطبایی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره پرونده فاطمه هاشمی گفت: قاضی دادگاه حکم را صادر کرده اما هنوز به ما ابلاغ نشده است. من موضوع را پیگیری کردم و رای در مرحله تایپ است. پس از تایپ و امضاء رای ، حکم شعبه اول دادگاه انقلاب ابلاغ خواهد شد.

وی افزود: ما در جلسه دادگاه دفاعیات خود را انجام دادیم اما از محتویات رای بی اطلاعم.

فاطمه هاشمي رفسنجاني اواخر مرداد ماه امسال به دليل اظهاراتش درباره اتفاقات مجلس شوراي اسلامي در يكي از رسانه ها به شعبه ۱۲ دادسراي فرهنگ و رسانه احضار شد که پس از تحقیقات دادستانی برای او کیفرخواست صادر کرد. 18 دی ماه جلسه دادگاه در دادگاه انقلاب برگزار شد که فاطمه در جمع خبرنگاران گفت: زمانی که آقای احمدی نژاد علیه خانواده لاریجانی صحبت کرد 45 دقیقه از وقت مجلس برای دفاع از خانواده لاریجانی گرفته شد اما وقتی یکی از نمایندگان مجلس علیه مهدی هاشمی صحبتهایی را مطرح کرد هیچ دفاعی از وی نشد. پس از این اتفاقات من در مصاحبه ای خواستار این شدم که علی لاریجانی و برادرش پاسدار حقوق ملت باشند نه پاسدار حقوق خانواده شان که به خاطر این مصاحبه امروز محاکمه می شوم.

شهرام جزایری در انتظار نظر رئیس قوه قضائیه

علیزاده طباطبایی در خصوص پرونده شهرام جزایری نیز گفت: موکلم در نامه ای به رئیس قوه قضائیه درخواست عفو کرده بود. من از طریق برخی خبرنگاران شنیدم که با این درخواست موافقت شده است اما این خبر به صورت رسمی تائید نشده و در حد شنیده ها است.

وی افزود: البته با عفو تعدادی از محکومان از سوی مقام معظم رهبری موافقت شده است که هنوز اسامی عفو شدگان اعلام نشده است.

آذر ماه امسال شهرام جزایری در نامه ای به رئیس قوه قضائیه از کارهای خود ابراز پشیمانی کرد و نوشت: پس از 12 سال و 3 ماه گرفتاری و زندانی شدن که باعث متلاشی شدن کانون خانواده‌ام شده است و به این ترتیب فرزندانم عرشیا (5 ساله) و آرنیکا (3.5 ساله) را دو بار بیشتر ندیده‌ام و در این میان ایلیا (9 ساله) را هم در مدت یک سال گذشته صدایش را هم نشنیده‌ام و 7 سال است از مرخصی محروم بودم و این درحالی است که تمامی دستورات قضات محترم دادستانی مجریه حکم در دادسرای جرایم اقتصادی را عینا اجرا کرده‌ام. از شما که مجتهدی عادل و قاضی‌القضات هستید، تقاضای عاجلانه دارم پس از این همه گرفتاری دستور برخورداری اینجانب از رأفت اسلامی، عفو و گذشت در پرونده این حقیر را امر به ابلاغ فرمایید با این وصف که اینجانب از کارهای کرده و نکرده‌ام که بواسطه جوانی بوده نادم و پشیمان هستم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها