يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۰۰۸۵۵
زمان انتشار: ۱۱:۴۱     ۰۸ بهمن ۱۳۹۲
نماینده اردبیل در مجلس گفت:مردم انتظار دارند که رئیس‌ جمهور پشت ‌پرده‌های سوءاستفاده کنندگان از بحث تحریم را به آنها و قوه قضائیه معرفی کند.
به نقل از فارس، کمال پیرمؤذن نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه) در نطق میان‌ دستور خود در صحن علنی اظهار داشت: در بهمن ماه سال ۵۷ شب تلخ عبوث استبداد در ایران به سر آمد و با بیداری مردم مسلمان ایران تحت ‌رهبری حسین‌گونه امام خمینی (ره) صبح صادق پیروزی طلوع کرد.

وی افزود: استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی حقوق از دست رفته‌ای بود که به برکت مبارزه تحسین‌برانگیز ملت بزرگ ایران که با رهبری مدبرانه امام راحل در پهن دشت ایران استقرار یافت و از آن روز مردم ایران عهد بستند تحت زعامت امام، رهبری وحقوق مشروع خود باشند و با وجود تمام بی‌مهری‌ها، سوءمدیریت‌ها، تنگناها، دشواری‌ها، توطئه‌ها و تهدیدها بر این عهد پایبند ماندند.

عضو کمیسیون صنایع مجلس خاطرنشان کرد: ملت هوشیار ایران اسلامی نیز با ندای مقام معظم رهبری در انتخابات بزرگ با یک انتخاب و گزینش آقای روحانی مدبر، نقش‌آفرین حماسه‌ساز سیاسی در سطح دنیا شدند.

وی تصریح کرد:‌ اکنون مسئولان باید ‌مطالبات مردم را پاسخ داده و با انسجام داخلی و مشارکت دولت و ملت تحقق حماسه اقتصادی را سرلوحه اصلی امور قرار دهند.

پیرمؤذن ادامه داد: ملت ایران انتظار دارد که منتخبان آنها در مجلس و دولت موقعیت محیطی، اقتصادی، کاری، سیاسی و اجتماعی بهتری را برای آنها فراهم کنند و با پرهیز از تندروی‌های تخریبی، از بار شدن هزینه‌‌های نامناسب بر دوش آنها جلوگیری به عمل آورند و در اختیارات مجلس، دولت و شورای عالی امنیت کشور دخل و تصرف صورت نپذیرد.

نماینده مردم اردبیل اضافه کرد: حضور مقتدر ایران در مجمع اقتصادی داووس سوئیس و اجرایی شدن موافقتنامه ژنو که گره کور تحریم‌‌های بین‌المللی علیه ایران شل و فرصت‌های عظیم جذب سرمایه‌گذاری‌ها و بها دادن به اقتصاد مولد و اشتغالزا را به ارمغان آورد که باید این دستاورد را قدر بدانیم و با انسجام داخلی به سرانجام برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: برای اینکه جایگاه شاکی و متشاکی در کشور تغییر نیابد، مردم انتظار دارند که رئیس‌ جمهور پشت ‌پرده‌های سوءاستفاده‌کنندگان از بحث تحریم را به ملت و قوه قضائیه معرفی کند و دولت یازدهم مانند دولت سابق که با تصمیمات سلیقه‌‌ای خود طرح آمایش سرزمین را نادیده گرفت، رفتار نکند و مجلس نیز انسجام بودجه تقدیمی دولت را حفظ تا هم جلوی پرواز تورم گرفته شود.

پیرمؤذن تصریح کرد: انتظار است که توسعه پایدار کشور، عموم استان‌ها و به ویژه اردبیل مورد حمایت و اهمیت فوق‌العاده قرار گیرد و دولت و مجلس به منظور به فعالیت درآوردن ظرفیت‌های بالقوه عمومی مناطق کشور اهتمام مجدانه به عمل آورند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها