يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۰۰۹۸۸
زمان انتشار: ۱۴:۵۶     ۰۸ بهمن ۱۳۹۲
با اعلام انصراف رئیس‌جمهور از دریافت یارانه نقدی توسط مشاور معاونت اجرایی ریاست جمهوری، خبرگزاری ایرنا اقدام به تکذیب این خبر کرد.

به گزارش پایگاه 598، صبح امروز در نشست هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران، بهرامی ارض اقدس که از مشاوران معاون اجرایی رئیس جمهور است اعلام کرد: مسعود نیلی مشاور ارشد رئیس جمهوری کمپین انصراف یارانه نقدی را راه اندازی کرده است و رئیس جمهور به عنوان اولین نفر از دریافت یارانه نقدی انصراف داده است.

 

وی از فعالان بخش خصوصی خواست تا نظرات کارشناسی خود را در باره هدفمند کردن یارانه ها اعلام کنند تا دولت در برنامه ریزی های آتی از آن استفاده کند.

این عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی همچنین گفت: مسئولیت برنامه ریزی برای اجرای فاز دوم هدفمند کردن یارانه به معاون اجرایی ریاست جمهوری واگذار شده است.

همچنین در این جلسه یحیی آل اسحاق گفت: بهرامی ارض اقدس یک سمت دولتی در معاونت اجرایی ریاست جمهوری دریافت کرده است.

اما ساعت 11 و 14 دقیقه امروز خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران در خبری آورده است: "یک منبع نزدیک به دفتر رییس جمهوری خبر منتشر شده در یکی از خبرگزاری های داخلی مبنی بر انصراف حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی از دریافت یارانه را بی اساس خواند و تاکید کرد:رئیس جمهوری از ابتدا برای دریافت یارانه ثبت نام نکرده است که اکنون انصراف دهد."

برای آنکه خبرگزاری دولت توجه بیشتری به انتشار اخبار و مونیتورینگ داشته باشد در ادامه تصاویر رسانه هایی که این خبر را در خروجی خود قرار داده اند می آید.

 

 

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۵
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها