أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۰۲۴۶۵
زمان انتشار: ۰۹:۵۴     ۱۵ بهمن ۱۳۹۲
حضور دوباره "مهناز افشار" در برج میلاد/ رونمایی از "متروپل" کیمیایی
روز چهارم سی و دومین جشنواره فیلم فجر با حضور "مسعود کیمیایی" مزین می‌شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ ساعت 10 صبح روز چهارم جشنواره فیلم فجر فیلم «متروپل» به کارگردانی مسعود کیمیایی در بخش سودای سیمرغ نمایش داده می شود.

فیلم متروپل روایت زنی است که شبانه به یک سینمای قدیمی پناه می برد و در آنجا با اتفاقات مختلفی روبرو می شود.

مهناز افشار، محمدرضا فروتن و پولاد کیمیایی از جمله بازیگران این اثر سینمایی هستند. این اثر سینمایی در بخش سودای سیمرغ جشنواره فجر به اکران می رسد.

ساعت 14 فیلم «با دیگران» به کارگردانی ناصر ضمیری در بخش نگاه نو به روی پرده نقره ای می رود.

این فیلم به نویسندگی و کارگردانی ناصر ضمیری و تهیه کنندگی امیر سمواتی 24 تیر ماه در مشهد جلوی دوربین رفت. از بازیگران فیلم می توان به هنگامه قاضیانی، بابک حمیدیان، حسن محجوب، لیلا زارع، حمیدرضا آذرنگ و جمعی از بازیگران شهر مشهد اشاره کرد.

با دیگران داستان زنی به نام آرزو است که به دلیل سقط جنین های مکرر امید خود را به داشتن فرزند از دست داده است و زندگی مشترک او با امیرحسین در شرایط بحرانی قرار دارد. طاهره دوست و همکار او با اقدامی فداکارانه مسیر تازه ای را در برابر این زوج جوان قرار می دهد. آزادی یعقوب شوهر سابق طاهره از زندان روابط زندگی امیرحسین، آرزو و طاهره را پیچیده می کند... .

ساعت 16 فیلم «فصل فراموشی فریبا» به کارگردانی عباس رافعی در بخش سودای سیمرغ، به نمایش می رسد. این اثر سینمایی فیلم روایت داستان زنی است که قبل نامتعارفش سایه بر روی زندگی عاشقانه اش انداخته و تلاش او برای فرار از این قبل سرنوشت نافرجامی را برای او رقم می زند.

ساره بیات، امین زندگانی و شهین تسلیمی از جمله بازیگران این اثر سینمایی هستند.

ساعت 19 «شهابی از جنس نور» به کارگردانی محمدرضا اسلاملو در بخش سودای سیمرغ به نمایش می رسد.

در خلاصه داستان این اثر سینمایی آمده است: یک مستندساز ایرانی بعد از جنگ 33 روزه رژیم صهیونیستی علیه حزب الله لبنان برای کشف حقایقی که شنیده به منطقه می رود و با واقعیات بسیاری مواجه می شود.

امین زندگانی، باسم مغنیه، بولین حداد، ابوشریف، عدی طفیل، الهام مبارک، فواد حسن و امل عفیش از بازیگران این اثر سینمایی هستند.

این فیلم در بخش سودای سیمرغ سی و دومین جشنواره فیلم فجر حضور دارد.

همچنین ساعت 21:30  فیلم «ناخواسته» به کارگردانی برزو نیک نژاد در بخش نگاه نو نمایش داده می شود.

فیلم ناخواسته از برزو نیک نژاد نیز ساعت 21نمایش داده می شود. این اثر سینمایی که در بخش نگاه نو قرار دارد.

مهتاب کرامتی، مهرداد صدیقیان، الناز حبیبی، مهدی فقیه، محمد سیدزاده، و همچنین ستاره اسکندری، فرهاد قائمیان و همایون ارشادی بازیگران این فیلم هستند.

این فیلم یک اثر جاده ای است و مضمونی درام و عاشقانه دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها