امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۲۰۲۸۳۲
زمان انتشار: ۱۴:۰۱     ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
عضو کمیسیون اقتصادی گفت: مجلس طی مذاکره از دولت خواسته است ۴ ایراد در نحوه تخصیص و توزیع سبد کالا را رفع کند که به دنبال آن دولت هم قول بازنگری و اصلاح داده است.

به گزارش پایگاه 598 ، ایرج ندیمی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در مورد اینکه نتایج مذاکرات در خصوص نحوه تخصیص و توزیع سبد کالا بین دولت و مجلس به چه نتیجه‌ای رسید، گفت: مجلس در این مورد با دولت مذاکره‌ای داشت که در این مذاکره به 4 ایراد اساسی نحوه توزیع کالا پرداخته شد.

وی افزود: اول اینکه در این مذاکرات از دولت پرسیده شد که چرا از طریق سبد کالا برنج ایرانی توزیع نمی‌شود و برنج آن ترکی و هندی است؟

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: همچنین به دولت گفته شده که بجای توزیع سبد کالا به مردم کارت‌هایی داده شود تا هر وقت که می‌خواستند با آن کارت اقدام به تهیه سبد کالای کنند.

ندیمی اظهار داشت: در این مذاکره، مجلس از دولت خواست که اطلاع‌رسانی را در خصوص نحوه تخصیص سبد کالا را گسترش دهد و به مردم اطلاع دهند که چرا این سبد مشمول عده‌ای شده و عده‌ای از آن بی‌بهره‌اند.

وی افزود: مجلس از دولت خواست که در تعداد فروشگاه‌های توزیع کننده سبد کالا تجدید نظر کند و برای رفاه مردم تعداد این فروشگاه‌ها را افزایش دهد که دولت در مورد رفع این اشکالات قول بازنگری داده و امیدواریم بزودی اصلاحات انجام شود.

عضو کمیسیون اقتصادی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه چرا علیرغم مذاکره مجلس و دولت هنوز تغییری در نحوه توزیع کالا ایجاد نشده است، گفت: فعلا این طرح در ابتدای راه است، تغییرات نیاز به زمان دارد، دولت قول بازنگری در طرح را داده است و انشاء الله کم‌کم تغییرات در نحوه توزیع کالا ایجاد شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها