أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۰۲۹۸۰
زمان انتشار: ۰۸:۲۲     ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
ویژه برنامه تحویل سال 93 شبکه تهران به تهیه کنندگی "جواد فرحانی" و کارگردانی "رامبد جوان" در سه بخش نمایشی، پلاتوها و گزارشات طراحی شده است.
"عبدالرضا عالی زاده" مدیر گروه تفریحات و سرگرمی شبکه تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: این برنامه در سه بخش نمایشی، پلاتوها و گزارش‌ها طراحی شده که مخاطبان دراین برنامه شاهد حضور چهره‌های هنری هستند که این کار به نویسندگی "سجاد افشاریان" بعنوان سرپرست نویسندگان و تهیه کنندگی "جواد فرحانی" و کارگردانی "رامبد جوان" تهیه می‌شود.
 
وی افزود: بخش نمایشی روایتگر یک خانواده پرجمعیت و جذاب است که یکی از پسرهای خانواده برای سال تحویل از خارج کشور به ایران می‌آید و در فرآیند فضاهای متفاوتی قرار می‌گیرد که قرار است این بخش نمایشی در 14 قسمت 15 دقیقه‌ای تولید شود.
 
عالی‌زاده درخصوص پلاتوها نمایشی ادامه داد: رامبد جوان با حضور در نقاط مختلف استان تهران یک فضای جذاب و فانتزی را به تصویر می‌کشد.
 
وی درخصوص بخش سرگرمی ضمن اشاره به حضور چهره‌های خاص و دوست داشتنی گفت: این بخش به گفتگوها و تبریکات نوروزی و همچنین احساس شهروندان در روزهای پایانی تحویل سال اختصاص دارد.
 
وی خاطر نشان کرد: این برنامه از ساعات اولیه روز 29 اسفند تا ساعت 24 ادامه خواهد داشت که پخش فیلم‌های سینمایی شاد و تماشاخانه ویژه کودکان از بخش‌های دیگر این ویژه برنامه است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها