يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۰۳۰۲۳
زمان انتشار: ۱۰:۴۳     ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
هافبک خشن و ملی پوش تیم فوتبال استقلال پیش از بازی با مس به داور نکته ای را گوشزد کرد: «حواست باشه تیم‌ها روی من حساس شده‌اند!»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایران ورزشی، سوت شروع بازی هنوز به صدا درنیامده، دوربین‌های تلویزیونی از همان ابتدا روی چهره آندو زوم کرده‌اند. تیموریان سراغ داور می‌رود، حق‌وردی با خنده پاسخ آندو را می‌دهد و سوت بازی را به‌صدا درمی‌آورد.

 

اما آندو چه چیزی به داور مسابقه گفت؟ به گواه شاهدانی که مکالمه طرفین را شنیده بودند تیموریان به سمت حق‌وردی می‌رود و می‌گوید: «آقا تورج، تیم‌ها روی من حساس شده‌اند، شما حواستان باشد.» و حق‌وردی پاسخ می‌دهد: «حواسم هست نگران نباش.»

 

کاملا پیدا است که به‌خاطر رفتارهای پرخاشگرانه تیموریان در بازی‌های گذشته که حاصلش پارگی لب کولی بالی و ورم چشم‌های سینا عشوری بود؛ تیم‌ها، گزارشگر بازی و تمام نگاه‌های تیزبین روی تیموریان حساس شده‌اند و همین حساسیت‌ها باعث نگرانی آندو شده تا حدی که در مصاحبه‌اش اعلام کرده بود که به‌خاطر شرایط پیش آمده قصد داشته با بازی‌های لیگ برتر خداحافظی کرده و به قطر برود اما تیموریان برگشت به لیگی که او را بازیکن تندخو و پرخاشگری می‌داند و بازیکنان از ترس مصدومیت در تیررس هافبک استقلال نمی‌روند.

 

به همین خاطر هم آندو پیشگیری را به درمان ترجیح داده و قبل از اینکه همه از داور بخواهند کارت زرد را مقابل چشمان تیموریان بگیرد از حق‌وردی خواست توجهی به حساسیت‌ها نداشته باشد و در نهایت برخلاف بازی‌های گذشته این‌بار تیموریان روز بی‌دردسری را پشت سر گذاشت و بدون اینکه اعتراضی باشد و کارتی از داور دریافت کند زمین بازی را ترک کرد. هر چند که گفته شد آندو در رختکن خودش را خالی کرد و با فریادهایی که زد سوژه مطبوعات شد!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها