أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۰۳۱۸۴
زمان انتشار: ۱۳:۳۵     ۱۸ بهمن ۱۳۹۲
نیلچی زاده در نامه‌ای به دبیر شورای عالی فضای مجازی:
به دنبال شنیده شدن زمزمه هایی مبنی بر راه اندازی مجدد سیستم ارتباط تصویری رایتل، سرکار خانم نیلچی زاده از اساتید حوزه و دانشگاه کارشناس عالی مسائل خانواده در نامه ای خطاب به آقای انتظاری دبیر شورای عالی فضای مجازی، نسبت به پیامدهای منفی و تخریبی سیستم ارتباطات تصویری در بنیان خانواده های ایرانی هشدارهایی را بیان داشته اند.
به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه 598، به دنبال شنیده شدن زمزمه هایی مبنی بر راه اندازی مجدد سیستم ارتباط تصویری رایتل، سرکار خانم نیلچی زاده از اساتید حوزه و دانشگاه  کارشناس عالی مسائل خانواده در نامه ای خطاب به آقای انتظاری دبیر شورای عالی فضای مجازی نسبت به پیامدهای منفی و تخریبی سیستم ارتباطات تصویری در بنیان خانواده های ایرانی هشدارهایی را بیان داشته اند که متن این نامه که در اختیار پایگاه 598 قرار گرفته است در ادامه می آید.

دبیر شورای عالی فضای مجازی، جناب آقای انتظاری
با سلام و احترام

زمزمه راه اندازی مجدد ارتباط تصویری رایتل، موجب تعجب و نگرانی بسیاری از مشاوران خانواده گردید. این جانب به عنوان کسی که سالها در حوزه و دانشگاه مشغول فعالیت های علمی و فرهنگی بوده ام و از نزدیک با مسائل و مشکلات جوانان و خانواده ها آشنا هستم، وظیفه واجب خود می دانم به استحضار برسانم که در صورت برقراری ارتباط تصویری رایتل شاهد بحرانی در تضعیف بنیان خانواده ها، رشد صعودی طلاق و گسترش انحرافات اخلاقی خواهیم بود.

همان گونه که در مساله نرم افزارهای ارتباطی گوشی های هوشمند تلفن همراه، به دلیل تسامح دستگاه های مربوطه در برخورد با آنها، در همین مدت کوتاه با مشکلات عدیده ای در جامعه مواجه بوده ایم.

آقای انتظاری آیا شما می توانید عواقب فاجعه بار این تصمیم تاریخی را بر عهده بگیرید؟

و ما علینا الا البلاغ
والسلام علیکم
نیلچی زاده
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۷
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها