أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۰۳۲۸۷
زمان انتشار: ۰۸:۴۹     ۱۹ بهمن ۱۳۹۲
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه مردم برای دریافت سبد کالا به زحمت افتاده‌اند، گفت: بر اساس تصمیمات گرفته شده راه‌کارهای جدید برای توزیع سبد کالایی در مراحل بعدی در نظر گرفته می‌شود.
به گزارش پایگاه 598 ، محسن علیمردانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اتفاقات روی داده برای توزیع سبد کالایی اظهار داشت: در این باره صحبت‌هایی با مسئولان اجرایی کشور انجام شده است.

وی با بیان اینکه مردم برای دریافت سبد کالایی به زحمت افتاده‌اند، اضافه کرد: بر اساس تصمیمات گرفته شده راه‌کارهای جدید برای توزیع در مراحل بعدی در نظر گرفته می‌شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی افزایش تعداد فروشگاه‌های عرضه کننده سبد کالایی را یکی از راه‌کارهای پیشنهادی برای کاهش مشکلات اعلام کرد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود فروشگاه‌های زنجیره‌ای متعدد در سطح کشور تصریح کرد: می‌توان از وجود این فروشگاه برای توزیع سبد کالایی استفاده کرد.

علیمردانی ارائه کارت‌پول را از دیگر راه‌کارهای موجود برای کاهش ازدحام مردم در فروشگاه‌ها برای دریافت سبد کالایی اعلام کرد.

وی در پاسخ به سئوالی در مورد روند بررسی بودجه در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: بودجه به لحاظ شفافیت و علمی بهتر از دوره‌های گذشته است ولی آنچه مد نظر قرار نگرفته عدالت در توزیع آن است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انقباضی بودن بودجه به نفع کشور است، ادامه داد: تدوین بودجه به صورت انقباضی موجب می‌شود تا از کمبودهای پیش‌بینی نشده پیشگیری شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بهبود وضعیت اقتصادی را منوط به تحقق فاکتورهایی خاص دانست و بیان داشت: افزایش صادرات و محقق شدن برخی توافقنامه‌ها منجر به بهبود اوضاع می‌‌‌‌شود.

علیمردانی با مشابه دانستن وضعیت اقتصادی کشور نسبت به سال گذشته افزود: شاید اوضاع اندکی بهبود یابد ولی در مجموع خیلی تفاوتی نکرده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها