يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۰۳۲۸۸
زمان انتشار: ۰۸:۵۰     ۱۹ بهمن ۱۳۹۲
در نامه «کمیته صیانت از عزت و کرامت ملی» آمده است: برای حفظ و صیانت از منافع ملی که با برخی موضع گیری های رجل سیاسی طمع چپاولگران خارجی را برانگیخته است اعلام موجودیت می کنیم تا در حد توان از حقوق حقه مردم ایران دفاع کینم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، در پی اظهار نظرهای مداخله جویانه مقامات آمریکایی و عدم موضع گیری تیم دیپلماسی دولت درقبال آنان و همچنین توزیع نامناسب سبد کالا از طرف دولت، جمعی از دانشجویان و فعالان سیاسی و اجتماعی با تشکیل کمیته‌ای با عنوان «کمیته صیانت از عزت و کرامت ملی» برای حفظ و صیانت از منافع ملی که با برخی موضع گیری های رجل سیاسی طمع چپاولگران خارجی را برانگیخته است اعلام موجودیت می کند تا در حد توان از حقوق حقه مردم ایران دفاع کند.

متن نامه این کمیته به شرح ذیل است:

«سی و اندی سال از انقلاب عدل و استقلال و عزتمندی گذشته است. ایران اسلامی به پیش بینی یا اعتراف بسیاری از تحلیلگران خارجی قدرت نوظهور جهانی است که پایه های فکری بزرگترین مکاتب حاکم را به لرزه درآورده است.

نظامی با 250هزار شهید اکنون به بزرگترین قدرت سیاسی منطقه در مقابل شیطان بزرگ بدل گردیده است اما این نظام مظلوم متاسفانه  روزهایش را چنان می گذراند که خودباختگی بزرگ برخی مسئولین، بدون توجیه عقلی و منطقی ناسپاسانه یا ناآگاهانه چوب حراج بر دستاوردها گذاشته است و با حرکت های نابجا، برنامه ریزی های غلط و موضع گیری های اشتباهی که هر بی سوادی هم می تواند متوجه شود؛ عزت و کرامت ملت ایران را زیر سوال می برد.

انتظار می رفت که دولتمردان وقت از فرصت پیش آمده و حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری و تحقق حماسه سیاسی  که به معنی پاسخ «نه» به توطئه های خارجی و لبیک به ندای رهبر انقلاب بود، استفاده ای بهینه بکنند و در مذاکرات و سیاست خارجه به جای آنکه به «‌بازگشت از راه طی شده اعتراف کنند» طرف مقابل را وادار به عقب نشینی از مواضع خصمانه و دخالت در امور داخلی جمهوری اسلامی ایران بکنند.

متاسفانه در چند ماه اخیر بارها شاهد گستاخی سیاست مدارانِ خود گنده پندارِ غربی و کاخ سفید نشین در برابر مواضع دولت و ملت ایران بوده ایم. حال سوال این است که اگر چنین گستاخی هایی و بعضا دخالت هایی در امور داخلی کشور رسم دیپلماتیک است؛ چرا شما مسئولین عزیز مقابله به مثل نمی کنید و جواب در خور آنان نمی دهید؟ و اگر گردن کشی و قلدری است چگونه تحقیر ملت ایران را روا می دارید و موضع شایسته ای نمی گیرید؟

حال آنکه شما مسئول پاسداری از عزت ملی وطن خود هستید!! چرا هر اتفاقی می افتد تنها صدایی که از شما در مقابل آنان می شنویم خنده ای تلخ از ته گلویی است که انگار زیر فشار پوتین های آنان به هم چسبیده است؟ چرا فریاد نمی زنید و از حقوق ملت دفاع نمی کنید؟ چرا فریادهایتان را فقط در داخل و بر سر منتقدین خود می کشید؟ چرا غیر کارشناسانه عمل می کنید؟

مسئله دیگری که متاسفانه بعد از خدشه دار شدن عزتِ ملت؛ قلب هر ایرانیِ آزاده ای را جریحه دار کرد و کرامت ایرانی را هدف گرفت، به صف کردن مردم در صف سبد کالا طی یک اقدام بدون تدبیر و یا توطئه گرانه بود. صفی که بیش از هرکس وندی شرمنِ مفلوک و نظام یک درصدی حاکمه بر قدرت جهانی را در آستانه 22 بهمن شاد کرد و سبب شکاف بین اقشار ملت شد.

برادران و خواهران و تمام مخاطبینی که روزی پیام ما به شما خواهد رسید، این احساس نگرانی، خطری است که دهان باز کرده تا سرنوشت ملتی را در جلوی چشمان ما ببلعد. چه باید کرد در روزگاری که عده ای خود برتر بین چرخ بر گرده محرومین و مستضعفین گذاشته اند تا از خون دل طبقه فرودست جامعه، آسیاب توسعه را بچرخانند؟ اما چه توسعه ای؟ توسعه همه مردم یعنی پیشرفت و عدالت یا توسعه مالی طبقه ای خاص به قیمت له شدن اکثریت جامعه؟ چه باید کرد با برنامه ریزی های غلط و سایه دستانی که شبهه فساد و ویژه خواری را در ذهن مردم و در جامعه به پایکوبی واداشته است؟

ستاد صیانت از عزت و کرامت ملی در شیراز برای حفظ عزت و کرامت ملت ایران در نظام بین الملل و در مرز برنامه ریزان و تئورسین های داخلی، برای جلوگیری از مفاسد اقتصادی که گمان برده می شود با سیاست های غلط اقتصادی فرصت مناسبی برای استثمار مردم مستضعف پیدا کنند، به وسیله امر به معروف و نهی از منکر ناظر بر حکومت برای بر هم زدن هژمونی رسانه ای این دروغ بزرگ که بر ضرر و زیان ملت ایران به نفع استکبار داخلی و خارجی  سرپوش گذاشته و بر دهان دادخواهان مهر سکوت زده است.

برای حفظ و صیانت از منافع ملی که متاسفانه با برخی موضع گیری های رجل سیاسی طمع چپاولگران خارجی را برانگیخته است اعلام موجودیت می کند  تا در حد توان از حقوق حقه مردم ایران دفاع کند در همین راستا دست هر ایرانی و بلکه هر آزاده ای که بخواهد در کنار ما قرار بگیرد به گرمی می فشاریم و اعلام می کنیم که این ستاد به هیچ دسته و گروه سیاسی تعلق ندارد.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها