يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۰۳۳۱۵
زمان انتشار: ۱۰:۰۷     ۱۹ بهمن ۱۳۹۲
وکیل خانواده هاشمی گفت: حکم این پرونده ۵ بهمن ابلاغ و ما تا ۲۶ این ماه برای اعتراض زمان داریم که احتمالا در آخرین روز‌ها برای اعتراض اقدام خواهیم کرد.
به گزارش پایگاه 598، "سید محمود علیزاده طباطبایی" در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به آخرین وضعیت پرونده فاطمه هاشمی اظهار داشت: حکم این پرونده ۵ بهمن ابلاغ شده و ما تا ۲۶ این ماه برای اعتراض زمان داریم که احتمالا در آخرین روز‌ها برای اعتراض اقدام خواهیم کرد.

وکیل خانواده هاشمی در در ادامه تصریح کرد: پس از اعتراض، پرونده به دادگاه تجدید نظر رفته و پس از آن از سوی شورای بی‌طرف این امر رسیدگی خواهد شد.

گفتنی است؛ فاطمه هاشمی ششم شهریورماه سال جاری به اتهام انتساب مطالب خلاف واقع به روسای قوای قضاییه و مقننه به شعبه 12 بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه احضار و حدود یک ماه بعد برای او قرار مجرمیت صادر و پرونده وی به شعبه اول دادگاه انقلاب ارسال و در نهایت دادگاه فاطمه هاشمی روز چهارشنبه (18دی ماه) در شعبه اول دادگاه انقلاب برگزار شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها