يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۰۳۳۵۳
زمان انتشار: ۱۲:۳۴     ۱۹ بهمن ۱۳۹۲
عضو مجلش خبرگان رهبری با بیان اینکه از شخصیت رئیس جمهور بعید بود که منتقدان را کم سواد بداند گفت: اهانت به منتقد با آزادی بیان نمی‌سازد.
به گزارش پایگاه 598، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی در گفت‌وگو با  تسنیم  با اشاره به اظهارات اخیر رئیس جمهور مبنی بر اینکه منتقدان توافقنامه ژنو را کم‌سواد توصیف کردند اظهار کرد: البته از شخصیت رئیس جمهور این حرف بعید بود چون وی یک شخصیت محترم بوده و سوابقی که از وی داریم در مسئله ادب و اخلاق سوابق درخشانی است و به عنوان قبلا به حساب می‌آمدند.
 
وی افزود: شاید گرفتاری‌ها، و مشکلات مدیریتی اعصاب وی را به هم ریخته و چنین حرفی زده که البته حرف درستی نیست. چرا که منتقدین قرارداد ژنو عمدتا اساتید دانشگاه و عمدتا شخصیت‌هایی هستند که در فناوری هسته‌ای حرف نخست را در کشور می‌زنند.
 
عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: فناوران هسته‌ای آمدند و انتقادات و اشکالاتی بر این توافقنامه وارد کردند و باید به این اشکالات جواب دهد، در کشور ما الحمدالله مردمی با بصیرت و فهمیده وجوددارد که نه از انتقاد جا می‌خورند و نه مسیر خودرا عوض می‌کنند چرا که ولایت را به عنوان تنها نقطه اتکا شناخته و آنقدر به مقام ولایت اعتماد دارند که می‌دانند این قرارداد به هر شکلی که باشد با بصیرت رهبری حل می‌شود. 
 
علم‌الهدی گفت: چرا که ببینید مقام معظم رهبری بعد از تالیف سه ساله دستور شکستن پلمب‌ها را دادند و امروز با کمال قدرت این فناوری در کشور به اوج رسیده است. پس با وجود چنین رهبری اضطراب در مردم معنا ندارد.
 
امام جمعه مشهد مقدس با بیان اینکه نباید از انتقادها ناراحت شد گفت: باید گذاشت تا انتقادها مطرح شده و اینکه منتقد را مورد اهانت و عملیاتی روانی قرار دهند با ازادی بیان نمی‌سازد.
 
علم‌الهدی تاکید کرد: لازمه آزادی بیان این است که هر کسی حرفی می‌زند امنیت داشته باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها