کد خبر: ۲۰۳۵۸
زمان انتشار: ۱۵:۵۸     ۲۵ شهريور ۱۳۹۰
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روابط عمومی کانون اندیشه جوان، درس‎گفتارهای تخصصی علوم انسانی با هدف تحول در مرزهای علوم انسانی بومی و تدوین درسنامه در حوزه‎های جدید علوم انسانی مورد نیاز گفتمان انقلاب اسلامی برگزار می‎شود.

این درس‎گفتارها برای مخاطب خاص و محدود و به روش آموزشی-پژوهشی برگزار خواهد شد. همچنین از مجموعه مباحث طرح شده در این درس گفتارها توسط اساتید و دانشجویان نخبه، درسنامه‎های مورد نیاز در این حوزه‎ها تنظیم خواهد شد. بنابراین این درس گفتارها تنها یکبار برگزار خواهد شد.

در این دوره، عناوین ذیل توسط اساتید مربوطه ارائه خواهد شد:

«فلسفه علوم انساني اسلامي»: حجت الاسلام علي اكبر رشاد؛ «روش شناسي انديشه اجتماعي در قرآن»: حجت الاسلام حميد پارسانيا؛ «مبانی و تاريخ حكمت اسلامي»: دكتر محمد رجبي؛ «مبادي و مباني علوم انساني اسلامي»: دكتر مهدي سپهري؛ «شهيد مطهري و دوران جديد»: دكتر اميرحسين تركش دوز؛ «علم اصول و دانش‌هاي زباني»: حجت الاسلام محمد حسين ملك زاده.

همچنین دو درس‎گفتار«مطالعات تكنولوژي»و «نهضت روشنگري و علوم اجتماعي» توسط مجموعه‎ای از اساتید فلسفه و علوم اجتماعی بصورت سمیناری برگزار خواهد شد.

با توجه به محدودیت تعداد شرکت کنندگان تا سقف 15نفر، علاقمندان می بایست جهت ثبت نام، سوابق تحصیلی و پژوهشی خود را به رایانامه مدیریت آموزش کانون اندیشه جوانamoozesh.kanoon@gmail.comارسال نمایند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها