أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۰۳۹۵۶
زمان انتشار: ۱۲:۲۳     ۲۱ بهمن ۱۳۹۲
سران قوا با تاکید بر حضور گسترده و حماسی مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، از آنان خواستند با حفظ وحدت و انسجام، توطئه های دشمنان را خنثی کنند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از رسا، سران سه قوه در سخنرانی هایی جداگانه ای بر ضرورت حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تاکید کردند.

بر اساس این گزارش حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهور در سخنرانی خود انقلاب اسلامی ایران را یک معجزه بزرگ تاریخی دانست.

رییس جمهور با تاکید بر این که همان عوامل پیروزی انقلاب اسلامی می تواند عامل پیروزی در برابر قدرت های بزرگ جهانی باشد، گفت: در جریان انقلاب نصرت الهی، وحدت، فداکاری و ایثار مردم در کنار رهبری امام راحل عامل موفقیت های بزرگ شد.

وی اضافه کرد: امروز هم اگر همان عوامل در میان ملت در کنار پرچمدار امروز انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای ادامه داشته باشد ما پیروز صحنه در مقابل همه قدرت ها خواهیم بود.

ملت متفاوت از سال های قبل در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور یابد

حجت الاسلام والمسلمین روحانی از ملت خواست ۲۲ بهمن امسال متفاوت از گذشته در صحنه حاضر شوند و گفت: همه ساله ملت در این روز، عظمت و حماسه آفریدند، اما امسال سال حماسه سیاسی است و برای تحقق آن تنها حماسه ۲۴ خرداد شاید کافی نباشد.

وی افزود: از همه جناح ها، احزاب، تشکل ها و اقوام، پیر و جوان، زن و مرد می خواهم در روز ۲۲ بهمن حماسه بزرگ دیگری را بیافرینند و امیدوارم شاهد شکوه و عظمت در روز ۲۲ بهمن امسال باشیم.

مردم با حضور یکپارچه عزت مندی راه امام و انقلاب را به رخ دشمن بکشند

رییس مجلس شورای اسلامی نیز در جلسه صحن علنی مجلس با تاکید بر حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن خاطر نشان کرد: انشاء‌الله در روز ۲۲ بهمن ملت ایران با حضور یکپارچه و شعارهای کوبنده بار دیگر عزتمندی راه امام و انقلاب را به رخ مستکبرین بکشانند تا بلکه به عقل بیایند و دست از گرانفروشی آن هم در شرایط بی‌وزنی بردارند و از طرفی روح ملی کشور در پناه حرکت ملت جان تازه‌ای گیرد و گام‌های خویش را محکم و سرافرازانه بردارد.

وی افزود: ۳۵ سال از پیروزی انقلاب می‌گذرد. امام خمینی (ره) با پیام‌های روشن و حماسی خود روح ملت بزرگ ایران را به حرکت درآورد و حرکتی ایجاد کرد که نه تنها به سیطره دیکتاتور وابسته خاتمه داد بلکه موجی زنده در جهان ایجاد کرد که همه دیکتاتورها را به رعشه درآورد.

رئیس مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: امروز شاهد آثار حرکت امام در سال ۵۷ هستیم که انقلاب‌های منطقه در سال‌های اخیر فقط نمونه‌‌ای از تأثیرات انقلاب اسلامی است.

وی افزود: یکی از رهبران این انقلاب‌ها در سفر اخیر به این جانب گفت: مهم‌ترین تأثیر انقلاب اسلامی این بود که ترس از هیمنه ابرقدرت‌ها نزد مسلمانان از بین برد و فضایی ایجاد کرد که بتوانند در مقابل ستمکاران بین‌المللی و دیکتاتورها ایستادگی کنند.

دعوت رییس قوه قضاییه برای خلق حماسه در ۲۲ بهمن

آیت الله آملی لاریجانی نیز در سخنرانی جداگانه با توجه به درپیش بودن یوم الله ۲۲ بهمن تصریح کرد: حضور مردم در راهپیمایی‌های ۳۵ سال اخیر، افزون بر دلگرمی مسئولان و تقویت انسجام ملی، پیامدهای عظیم خارجی نیز دارد زیرا نشان‌دهنده اقتدار کشور، همدلی جامعه و بی‌تاثیر بودن فشارهای بیگانگان است.

رئیس قوه قضاییه افزود: امیدواریم امسال هم همه مردم عزیز ما یک‌صدا، با نشاط و با صلابت در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن شرکت کنند و ان‌شاء ا... وحدتی را که از بسیاری از سلاح‌ها در شکست دشمن موثرتر است، بار دیگر نشان دهند.

همچنین مراجع تقلید و علما نیز در آستانه یوم الله ۲۲ بهمن بر ضرورت حضور گسترده آحاد ملت در راهپیمایی تاکید کردند.

شمار دیگری از مسؤولان برجسته نظام و شخصیت های کشوری و لشکری از جمله آیت الله جنتی دبیر شورای نگهبان،‌ آیت الله مهدوی کنی رییس مجلس خبرگان رهبری مردم را به حماسه آفرینی در ۲۲ بهمن دعوت کردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها