يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۰۴۱۴۸
زمان انتشار: ۱۱:۵۵     ۲۲ بهمن ۱۳۹۲
حجت‌الاسلام پناهیان با اشاره به پاسخ محکم ملت ایران به تهدیدات آمریکا گفت: مسئولان از امروز وظیفه سنگین‌تری دارند و باید پیام این حضور مردم را دریافت کنند.
به گزارش 598 به نقل از فارس ، حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان با حضور در چهارراه ولیعصر تهران به خیل گسترده راهپیمایان تهرانی پیوست.

پناهیان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس درباره تهدیدات اخیر مقامات آمریکایی علیه کشورمان گفت: مردم مثل همیشه محکم در صحنه هستند اما مسئولان باید پیام این پاسخ محکم ملت ایران را دریافت کنند از این رو مسئولیت آنها از امروز سنگین‌تر می‌شود.

پناهیان درباره گزینه روی میز ملت ایران تأکید کرد: ما یک گزینه بیشتر روی میز نداریم و آن هم نابودی نظام استکبار است که در حال محقق شدن است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها