أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۲۰۴۱۷۲
زمان انتشار: ۲۱:۲۶     ۲۲ بهمن ۱۳۹۲
فرمانده سپاه ولی امر گفت: اگر در مذاکرات با اقتدار بایستیم، خدا ما را یاری می‌کند اما اگر ذلیلانه برخورد کنیم، آن وقت گفته می‌شود که اینها افراد ذلیلی هستند که برای مبلغ ناچیز، همه دستاوردهای خود را فروختند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از دفاع مقدس، سردار "ابراهیم جباری" فرمانده سپاه ولی امر در یادواره شهدای مسجد ائمه اطهار(ع) تهران با اشاره به فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: پیش از انقلاب، آمریکایی‌ها تمام هستی و امکانات و داشته‌های ما را با خود می‌بردند و اوضاع به گونه‌ای بود که وقتی یک مقام آمریکایی حرفی می‌زد، تمام ارکان حکومت می‌لرزید اما به برکت امام(ره) و اعتقادات و باورهای مردم که به میدان آمدند، حکومت تا دندان مسلح شاه به خواست خدا سقوط کرد و حکومت اسلامی تشکیل شد.
 
جباری با بیان اینکه البته امروز ما مشکلات و گرفتاری‌هایی را در جامعه شاهدیم، گفت: اکثر این مشکلات را دشمنان به وجود آوردند چرا که نمی‌توانند اقتدار یک کشور متکی به اسلام ناب را تحمل کنند.
 
وی خاطرنشان کرد: اگر مردم به خدا توکل داشته و مقاومت کنند، همه قدرت‌ها در مقابل‌شان به لطف خدا ذلیل شده و شکست خواهند خورد.
 
برخورد ما در مذاکره از موضع عزت و اقتدار باشد
 
فرمانده سپاه ولی امر همچنین با اشاره به مذاکرات هسته‌ای میان ایران و برخی کشورهای غربی گفت: امروز موضوعی به نام مذاکره پیش آمده و رهبر معظم انقلاب هم برای رفع برخی مشکلات از طریق مذاکره حرفی ندارند اما آنچه مسلم است، باید برخورد ما همراه با عزت، اقتدار و از موضع بالا در مقابل مستکبرین باشد.
 
جباری خاطرنشان کرد: کشور ما دارای تمدنی چند هزار ساله و اعقتادات و باور‌های دینی است که ما را به عنوان یک امت برتر به دنیا معرفی کرده و ما از این لحاظ‌ چیزی کم نداریم؛ بنابراین نباید از موضع ذلت برخورد کنیم و اجازه دهیم که آنها به اعتقادات ما بخندند و ما را به بازی بگیرند.
 
نباید دستاوردها را به مبلغ ناچیزی در مذاکرات بفروشیم
 
وی تصریح کرد: اگر ما در مذاکرات با اقتدار بایستیم خدای متعال ما را یاری می‌کند؛ اما اگر ذلیلانه برخورد کنیم آن وقت گفته می‌شود که این‌ها افراد ذلیلی هستند که برای یک مبلغ ناچیز، همه دستاوردها و داشته‌های خود را به قیمت ناچیز فروختند و خدا ما را ذلیل خواهد کرد.
 
فرمانده سپاه ولی امر با بیان اینکه ما انقلاب را آسان به دست نیاوردیم و در این راه هزاران شهید تقدیم شده‌اند، گفت: ‌اگر انقلاب، مسجد، شهدا و آرمان‌ها را رها کرده و گذشته را فراموش کنیم، ذلیل خواهیم شد.
 
جباری با اشاره به اهمیت احترام و رسیدگی به خانواده شهدا گفت: رهبر معظم انقلاب گاهی هفته‌ای تقریباً به خانه ۳ یا ۴ شهید سر می‌زنند و گاهی هم خانواده شهدا تشریف می‌آورند. همین ۲ هفته قبل بود که به همراه ایشان به منزل یکی از شهدا رفتیم که ۲ فرزند خود را تقدیم کرده و برخی افراد این خانواده نیز در انفجارهای کربلا به شهادت رسیده بودند. وقتی وارد این خانه می‌شدیم انگار به گلزار شهدا رفته بودیم.
 
وی ادامه داد: مادر شهید به حضرت آقا گفت من شوهر و ۲ پسرم را در زمان امام(ره) تقدیم انقلاب کردم و بقیه فرزندانم را نیز نگه داشتم تا برای شما یعنی در حقیقت برای اسلام قربانی کنم.
 
باید شیاطین داخلی و خارجی را بشناسیم
 
فرمانده سپاه ولی امر در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تأکید براینکه ما باید شیاطین داخلی و خارجی را بشناسیم، گفت: امروز در داخل کشور، شیاطین کم نداریم؛ افرادی که در سال‌های گذشته ثروت‌های نجومی به دست آوردند و یا بعضاً وقتی در مسئولیتی قرار گرفتند، ثروت‌های‌شان یک میلیارد و ۲ میلیارد نیست بلکه ثروت‌های نجومی به دست آوردند.
 
جباری با بیان اینکه دشمن می‌خواهد ما را مجدداً به آن روزهای ننگین قبل از انقلاب برگرداند، اظهار داشت: ‌آنچه ملت ما را در مقابله با این دشمنان پیروز می‌کند، قدرت ایمان است.
 
وی با تأکید بر اهیمت موضوع بصیریت و تشخیص حق از باطل گفت: افراد زیادی در طول انقلاب سقوط و ریزش کردند که البته خودشان اینطور خواستند.

امروز ۲ خط مقاومت و سازش در برابر یکدیگر قرار دارند
 
فرمانده سپاه ولی امر افزود: امروز ۲ خط مقاومت و سازش در برابر یکدیگر قرار دارند و آمریکا سعی می‌کند تا این خط سازش را در ایران و لبنان و عراق و مصر و در حقیقت در تمام کشورهای اسلامی تقویت کند و استحاله فرهنگی را در دستور کار قرار دادند تا از این طریق با ایجاد تغییر در باورها و رفتارهای مردم، آنها را از مقاومت دور کرده و به مسیرهای انحرافی ببرند.
 
چرا مسئولان دربرابر اظهارات هنرپیشه طاغوتی در جشنواره فجر سکوت کردند
 
وی تأکید کرد: دولت باید حواسش جمع باشد و غفلت نکند اما متأسفانه می‌بینیم در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر، یک هنرپیشه طاغوتی را که نظام در حق او گذشت و لطف کرده، روی سن می‌آورند و او با نام بردن از افراد فاسد که بنده شرمم می‌آید اسم آنها را در مسجد ببرم، آنها را به عنوان الگو و اسوه معرفی می‌کند.
 
جباری افزود: او، معشوق فاسد اشرف پهلوی را به عنوان یک الگو معرفی کرد و گفت ما امروز سینما را به برکت این افراد داریم و متأسفانه مسئولین ما آنجا نشسته و مُرده‌اند و هیچ‌کس صدایش در نیامد. آیا این دردناک نیست؟
 
فرمانده سپاه ولی امر ادامه داد:‌ امروز دشمن تقویت برخی جریانات همسو با غرب مثل لیبرال‌ها،‌ عوامل فتنه، احزاب و خائنین فتنه ۸۸ را در دستور کار دارد و برخی جریان‌های تا دیروز خودی و امروز غیر خودی را تبلیغ می‌کنند و برای تصرف مراکز نظام ما نقشه دارند.
 
دشمن می‌کوشد عمق استراتژیک جمهوری اسلامی را کاهش دهد
 
جباری افزود: در بعد خارجی نیز تضعیف محور مقاومت در دستور کار دشمن است و با برخی موضوعات مثل اختلاف شیعه و سنی، می‌کوشند تا عمق استراتژیک جمهوری اسلامی را کاهش دهند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها