أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۰۴۲۵
زمان انتشار: ۱۷:۵۰     ۲۶ شهريور ۱۳۹۰
'سعيد عبد ولي' قهرمان پيكارهاي كشتي فرنگي بزرگسالان جهان در شهر استانبول تركيه، شامگاه روز جمعه در بدو ورود به زادگاهش شهرستان انديمشك، با حضور در منزل شهيد 'مجتبي بابايي زاده' با تقديم مدال طلاي خود به خانواده وي، به مقام شامخ شهدا اداي احترام كرد.

به گزارش 598 به نقل از ايرنا، سعيد عبد ولي به همراه استقبال كنندگان، با حضور در منزل شهيد بابايي زاده، امتياز و مدال قهرماني خود را به پدر اين شهيد اهدا كرد.
وي در اين ديدار، شهدا و خانواده هاي آنان را داراي ارزشي بسيار والا و جايگاه آنان را قابل ستايش دانست.
نعمت مريدي رييس اداره تربيت بدني شهرستان انديمشك در حاشيه اين مراسم گفت: روح پهلواني و علاقه مندي به ارزش هاي ديني و اسلامي در ميان ورزشكاران ما همواره زنده است و حركت سعيد عبد ولي نيز در راستاي همين كار انجام شده است.
سعيد عبد ولي قهرمان انديمشكي كشتي فرنگي ايران، روز دوشنبه هفته گذشته در جريان پيكارهاي كشتي فرنگي قهرماني سال 2011 بزرگسالان جهان و گزينشي بازي هاي المپيك 2012 لندن در شهر استانبول تركيه در وزن 66 كيلوگرم به مقام قهرماني رسيد و مدال طلاي جهان را بر گردن آويخت.
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۳ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۰
۱
۰
از یک پهلوان هم همین انتظار میرود. ایوالله
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۵ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۰
۰
۰
سلام
باشگاه کشتی بخصوص فرنگی اندیمشک در زمان جنگ میزبان بچه های علاقمند دو کوهه و رزمندگان تهرانی بود .
واقعا قطب کشتی فرنگی ایران اندیمشک و باشگاه کنار ایسگاه راه اهن بوده و هست .
به ویژه تمرین و انجام مسابقات زیر شدید ترین بمباران ها .
-----------
ضمن تبریک به اقا سعید و ارزوی توفیق باید از ایشان الگو گرفت .
----------
بوی ترش عرق کشتی اندیمشک با امکانات اندک به کل مسطتیلیان سبز می ارزد .
-----------
یا حق
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۸ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۰
۰
۰
چنین پهلوانانی واقعا به مولا علی علیه السلام اقتدا کرده اند و با ید با معرفی آنان به جامعه ، ارزشهای انسانی و ارج نهادن به خانواده های مدافعان خاک و ناموس وطن را سرلوحه قرار داد.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها