أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۰۴۲۶۶
زمان انتشار: ۱۰:۱۹     ۲۳ بهمن ۱۳۹۲
تهیه‌کننده فیلم سینمایی «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» که توانست دو جایزه از جشنواره سی و دوم فیلم فجر به دست بیاورد از اکران نوروزی این فیلم خبر داد.

سیدجمال ساداتیان در گفت و گو با خبرنگار سینمایی فارس با بیان مطلب فوق اظهار داشت: با توجه به استقبالی که از «آذر،شهدخت،پرویز و دیگران» شد برنامه ریزی را برای اکران نوروزی آغاز کردیم و این فیلم عید نوروز اکران خوهیم کرد.

وی افزود: پخش «آذر،شهدخت،پرویز و دیگران» بر عهده بشرا فیلم خواهد بود و به زودی با روشن شدن تکلیف شورای صنفی نمایش قرار داد اکران را برای نوروز 93 امضاء خواهیم کرد.

براساس این گزارش،مهدی فیخم زاده، رامبد جوان، گوهر خیراندیش، علیرضا خمسه، آزاده اسماعیل‌خانی، امیرعلی دانایی، شهین تسلیمی، نغمه نظام‌دوست و صدف نورمحمد در جدیدترین فیلم سینمایی بهروز افخمی به ایفای نقش پرداخته اند.

در خلاصه داستان «آذر،شهدخت،پرویز و دیگران» آمده است:همسر خانه‌دار یک بازیگر مشهور سینما در آخرین فیلم او با وی همبازی می‌شود و آنچنان مورد توجه منتقدان قرار می‌گیرد که منجر به حسادت او می‌شود. روابط صمیمانه آنها تیره شده، زن قهر می‌کند و به باغچه خانوادگی دماوند می‌رود. با بازگشت دخترشان به ایران روابط آنها دستخوش تحولاتی می‌شود.

سایر عوامل این فیلم عبارتند از:تهیه‌کننده: بهروز افخمی و سیدجمال ساداتیان فیلم‌نامه‌نویس: بهروز افخمی مدیر فیلمبرداری: ماکان آشوری صدابردار: سعید احمدی چهره‌پرداز: الهام صالحی طراح صحنه و لباس: مرجان شیرمحمدی تدوین: آیدین افخمی صداگذاری:مجید یوسفی موسیقی: آرمان موسی‌پور عکاس: محمدحسین ساداتیان.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها