کد خبر: ۲۰۴۳۷
زمان انتشار: ۱۸:۳۱     ۲۶ شهريور ۱۳۹۰
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه ایران اسلامی جزو اولین کشورهایی بوده که زخم ترور را در جوارح خود بیشتر احساس کرده است، گفت: تاکنون 16 هزار نفر ایرانی قربانی ترور شده‌اند.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس از سنندج‏، محمدحسین رجبی امروز در یادواره بزرگداشت شهید ماموستا شیخ‌الاسلام و شهدای مظلوم ترور که در مجتمع امام خمینی(ره) سنندج برگزار شد، اظهارداشت: بحث ترور و تروریسم یکی از ابزارهای مورد استفاده کشورهای غربی از جمله آمریکا و اسرائیل برای رسیدن به اهداف شومشان است.
وی با اشاره به استفاده از حربه ترور در کشورهای خاورمیانه به ویژه کشورهای مسلمان، افزود: یکی از مصادیق بارز جنایت‌های استکبار جهانی در فلسطین و جنوب لبنان و در این چند سال اخیر هم در افغانستان و عراق اتفاق افتاده است.
وی تصریح کرد: در هر مملکتی که سیر حرکت مردم بر وفق مراد استکبار نباشد، در آن‌جا شروع به جریان‌سازی و انجام ترور مردم بی‌گناه می‌کند.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: بر همه مردم آزاد اندیش دنیا ثابت شده که کشورهای غربی از جمله آمریکا و اسرائیل ترور را به عنوان ابزار، فشار و یک عامل برخورد با آزادگی مورد استفاده قرار می‌دهند.
رجبی با اشاره به وجود 16 هزار شهید ترور در ایران اسلامی، خاطرنشان کرد: ایران جزو اولین کشوری است که زخم ترور را بیشتر از دیگران در بدن و جوارح خود احساس کرده و وجود تعداد زیادی از شهدای ترور در مملکت ما بیانگر این مدعا است.
وی ادامه داد: منافقین که تاکنون قریب به 12 هزار نفر از مردم مسلمان ایران را به شهادت رسانده‌اند یکی از گروه‌های تروریستی مورد حمایت کشورهای غربی به ویژه آمریکا و اسرائیل است.
وی اظهار داشت: با وجود این‌که آمریکا و دیگر کشورهای غربی در ظاهر منافقین و بقیه تروریست‌ها را محکوم کردند اما در عمل از آن‌ها حمایت می‌کنند.
این مقام مسئول با بیان اینکه سیاست استکبار در راستای  حمایت از تروریست‌ها برقرار بوده و هست، افزود: با وجود این همه جنایتی که تروریست‌ها مرتکب شدند هنوز هم مورد حمایت آمریکا هستند.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در ادامه گفت: تروریست‌ها تنها منافقان نیستند بلکه مجموعه‌ای از اشرار و ضد انقلاب‌هایی که علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مسئولان، روحانیون، مردم اقدام و آن‌ها را به شهادت می‌رسانند، جزو تروریست‌ها هستند.
سردار رجبی به وجود 200 نفر شهید ترور در کردستان اشاره کرد و افزود: یکی از کشورهایی که از ناحیه  ترور بیشترین آسیب را دیده و شهدای زیادی را تقدیم رشد و باروری و بالندگی انقلاب خود کرده، ایران بوده و در میان استان‌های کشور هم کردستان بیشترین زخم را بر تن دارد.
وی به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع خانواده‌های شهدای کردستان در سفر به این استان اشاره کرد و اظهارداشت: رهبر معظم انقلاب در این دیدار به یاد ماندنی فرمودند شهدای کردستان و خانواده‌های این شهیدان خصوصیاتی دارند که در دیگر استان‌ها کمتر و یا غالبا دیده نمی‌شود و این‌که مظلوم‌تر و غریبانه‌تر به شهادت رسیدند.
وی یکی از برکات خون این شهیدان  را وجود امنیت پایدار و مردمی عنوان و تصریح کرد:  انتقام خون‌های به ناحق ریخته شده به دست مردم مسلمان و علاقمند به انقلاب و ارزش‌های نظام و سربازان مقام معظم رهبری در منطقه خانواده‌هاش شهدا گرفته خواهد شد چرا که این وعده الهی است.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با تاکید بر شناختن خوب دشمن، اضافه کرد: دشمن‌شناسی یکی از مطالبات و خواسته‌های رهبر معظم انقلاب از مردم بیدار و اسلام خواه ایران است.
سردار رجبی خاطرنشان کرد: تا زمانی‌که اسلام‌خواهی شعار ما است و مردم وفادار به نظام و کشور خود هستند باید با جان و دل هم‌چون شهدای گرانقدر از آن دفاع کرده و اجازه تعرض و تجاوز به‌ خاک پاک میهنمان را ندهیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها