يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۰۴۶۵۹
زمان انتشار: ۱۳:۲۵     ۲۴ بهمن ۱۳۹۲
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان تهران گفت: یکی از راهکارهای تنظیم بازار شب عید ، برگزاری نمایشگاه های عرضه مستقیم کالاست که از 7 تا 17 اسفند به مدت 10 روز در 4 نقطه شهر تهران برگزار می شود.
یداله صادقی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار واحد مرکزی خبر افزود: این نمایشگاه ها در شرق تهران در مجتمع حکیمیه ، جنوب شرق تهران در فرهنگسرای خاوران ، غرب تهران در پارک ارم و جنوب غرب تهران در بوستان ولایت برپا خواهد شد.

وی گفت: نمایشگاه مصلی که در مرکز شهر قرار دارد از 14 اسفند تا 24 اسفند به مدت 10 روز برپا خواهد بود.

صادقی افزود: در همه شهرستان های استان تهران هم حداقل یک نمایشگاه عرضه مستقیم کالا را برگزار خواهیم کرد تا بخشی از نیازمندی های مردم در این نمایشگاه عرضه شود.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان تهران ، پوشاک ، کیف ، کفش و کالاهای اساسی را از کالاهایی برشمرد که با تخفیف 15 تا 20 درصد در مقایسه با سطح بازار در نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا عرضه می شود.

صادقی افزود: تلاش می کنیم غرفه ها را بیشتر کنیم و از نظر کیفی نیز ، نقاط ضعف را برطرف خواهیم کرد.

وی درباره امکانات جایگزین اسکناس در این نمایشگاه ها گفت: از دستگاه های خودپرداز و پایانه فروش pos استفاده می کنیم و خوشبختانه استفاده از کارت های الکترونیک در نمایشگاه ها در حال نهادینه شدن است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها