يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۰۴۷۰۴
زمان انتشار: ۱۸:۴۰     ۲۴ بهمن ۱۳۹۲
مهناز افشار دو عکس از تست گریم پیری شخصیت خاتون در فیلم «متروپل» به کارگردانی مسعود کیمیایی را منتشر کرد.
افشار این عکس‌ها در صفحه خود در فیس‌بوک منتشر کرده است. طراحی گریم فیلم «متروپل» بر عهده سعید ملکان بوده است.

عکس/ گریم پیری مهناز افشار

این گریم برای سکانس پایانی فیلم بود که بعدا حذف شد.

عکس/ گریم پیری مهناز افشار

«متروپل» داستان زنی به نام خاتون است که به یک باشگاه بیلیارد پناه می‌برد، جایی که دو دوست در آن مشغول بازی هستند. قصه فیلم جدید کیمیایی از یک نیمه شب تا صبح روایت می‌شود.

محمدرضا فروتن، پولاد کیمیایی، شقایق فراهانی، ساعد سهیلی، سحر دولت‌شاهی، یوسف مرادیان و میلاد کی‌مرام دیگر بازیگران این فیلم هستند که در بخش سودای سیمرغ سی و دومین جشنواره فیلم فجر حضور داشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها