أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۰۵۲۲۵
زمان انتشار: ۱۹:۴۷     ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال ذوب‌آهن گفت: بازي خيلي مهمي را از دست داديم و متاسفانه بايد بگويم که از کيفيت فني تيم خود اصلا راضي نيستم.
به نقل از ايسنا، مجتبي تقوي در نشست خبري پس از بازي تيم‌هاي ذوب آهن و فجر شهيد سپاسي اظهار کرد: بازي خيلي مهمي را از دست داديم و واقعا متاسفم که امروز بازيکنان ما از کيفيت فني خوبي برخوردار نبودند. البته اين شايد به خاطر حساسيت بالاي بازي باشد و ما متاسفانه خيلي از دقايق بازي را اين گونه از دست داديم.

 وي افزود: ما امروز از هجومي‌ترين مهره‌هاي خود در اين بازي استفاده کرديم و براي سه امتياز به ميدان آمده بوديم اما در کمال تعجب گل بسيار مبتديانه‌اي دريافت کرديم و فجر توانست از تک موقعيت خود استفاده لازم را ببرد. بيشتر از همه براي هواداران ذوب آهن ناراحتم که امروز غمگين از استاديوم بيرون رفتند. در مسائل فني من تمام تلاش خود را انجام مي‌دهم و با تمام وجود کار مي‌کنم حتي يک ماه کامل شده که به تهران نرفتم.

تقوي افزود: چيزي که مسلم است آن است که بايد صبور باشيم و تا لحظه آخر تلاش کنيم. نبايد يکديگر را به اين کار و آن کار متهم کنيم. امروز اصلا مثل بازي قبلي خود ظاهر نشديم و متاسفانه اين اتفاق رخ داد و بازي را واگذار کرديم.

تقوي تصريح کرد: ما امروز انواع و اقسام موقعيت‌ها را از دست داديم و بايد با دقت بيشتري کار کنيم. اعتقاد دارم کار خارق‌العاده‌اي را نمي‌توانيم انجام دهيم اما با تمام وجود مي‌گويم که امروز ذوب آهن اصلا مثبت بازي نکرد اما من اين قول را مي‌دهم که در ليگ برتر مي‌مانيم و اگر در بازي با سپاهان و همين بازي در برابر فجر تساوي کسب کرده بوديم الان 25 امتياز داشتيم. در اين شرايط نبايد يکديگر را متهم کنيم و بايد واقع‌بينانه عمل کنيم. تماشاگران حق دارند که ناراضي باشند چرا که سودي از فوتبال نمي برند.

تقوي گفت: شايد مشکلات درون تيمي هم مزيد بر علت باشد. ما در اين شرايط ياد گرفته‌ايم که نبايد يکديگر را متهم کنيم بلکه بايد انسجام دروني خود را حفظ کنيم.

وي درباره پژمان قرمزي و فرشيد بهادراني گفت: خيلي‌ها انتقاد مي کردند که چرا از پژمان قرمزي از ابتداي بازي استفاده نمي‌کني اما امروز قرمزي بسيار خوب بازي کرد و نشان داد که بازيکن آينده ‌داري است. بهادراني نيز امروز به منظور تغيير تاکتيکي که داشتيم از اول به ميدان آمد و اصلا نمي‌توانستم بپذيرم که به فجر بازي را واگذار کنيم. فوروارد خارجي ما هنوز ايده‌آل نيست و بايد تمرين‌هاي ويژه‌اي را براي او در نظر بگيريم.

وي در پاسخ به اين سوال که بضاعت تيم خود را چگونه تعريف مي‌کنيد گفت: اول بايد ببينيم بضاعت اسم است يا عملکرد. به نظر من بضاعت ميزان دوندگي است که بازيکن در زمين انجام مي‌دهد. تيم ما درون زمين مشکل دارد.

تقوي تصريح کرد: رجب‌زاده به اين دليل امروز بازي نکرد که تازه دو جلسه است به تمرين‌هاي تيم ما ملحق شده و نمي‌توانست به خوبي بازي کند و اصلا اين حرف و حديث‌ها در مورد رجب‌زاده که چون بازيکن شيرازي بود به بازي نيامد، اصلا صحت ندارد چون رجب‌زاده يک بازيکن اخلاق‌گرا است.

در آخر اين بازي و بعد از رفتن يگان ويژه از ورزشگاه فولادشهر، ده‌ها نفر از هواداران ذوب آهن به شدت نسبت به عملکرد اين تيم اعتراض داشتند و شعارهاي زيادي از جمله "بازيکن بي‌غيرت نمي‌خواهيم" را سر دادند به طوري که مسئولان باشگاه ذوب آهن مجبور شدند مجتبي تقوي را از طريق آسانسور کنفرانس خبري به پايين انتقال دهند تا با هواداران روبه‌رو نشود.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها