يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۰۶۲۵۱
زمان انتشار: ۱۳:۲۰     ۰۱ اسفند ۱۳۹۲
برنامه تلویزیونی «شوق زندگی» به تهیه کنندگی جواد بیک محمدی و هادی پورحامدی با محوریت موضوعات حقوقی در روابط ، مناسبات اجتماعی و خانوادگی مردم روی آنتن شبکه سه می رود.
فارس، برنامه تلویزیونی «شوق زندگی» از شنبه ۳ اسفندماه ساعت ۱۱ روی آنتن شبکه سه سیما می رود.

جواد بیک محمدی تهیه کننده برنامه گفت و گو محور «گلبرگ» از پخش زنده برنامه دیگری با عنوان «شوق زندگی» خبر داد و درباره ویژگی های این برنامه گفت:در برنامه شوق زندگی قرار است مخاطبان اطلاعاتی را درباره مسائل حقوقی و قضایی دریافت کنند که به تقویت بسترهای خانوادگی و اجتماعی شان هم کمک می کند. این اطلاعات باعث می شود تا آن ها بتوانند راحت تر با مسائل قضایی و حقوقی کنار بیایند و تعداد مراجعه هایشان به قوه قضائیه کمتر شود.

وی با بر شمردن برخی از موضوعات برنامه ادامه داد:خرید و فروش و معامله های اقتصادی، جرایم اینترنتی، سرقت، چک و... مسائل مورد بحث در برنامه هستند. در شوق زندگی همچنین مباحثی که به حوزه خانواده نیز مربوط می شوند مانند طلاق و مهریه هم مورد تاکید قرار می گیرند. همچنین بعضی مسائل مالی هم وجود دارد که به طور مستقیم یا غیر مستقیم بر زندگی خانوادگی افراد تاثیر گذار است. بنابراین این مسائل را هم در برنامه بررسی می کنیم.

تهیه کننده برنامه تلویزیونی «گلبرگ» همچنین درباره دیگر آیتم های برنامه افزود: برنامه شوق زندگی آیتم های دیگری را هم شامل می شود. برای مثال در برنامه گزارش هایی مستند از خود مردم، زندان ها، کانون اصلاح و تربیت هم وجود دارد.

برنامه تلویزیونی شوق زندگی کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیماست که روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت ۱۱ به صورت زنده به پخش می رسد. کارگردانی این برنامه را هادی پورحامدی برعهده دارد و متن و موضوعات برنامه بر اساس پژوهش ها و پرونده های قوه قضائیه تنظیم می شود.

این برنامه دارای ۵۲ قسمت ۴۰ دقیقه ای است که از کارشناسان قضایی مختلفی کمک می گیرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها