أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۰۶۵۳۲
زمان انتشار: ۱۰:۲۶     ۰۳ اسفند ۱۳۹۲
کارگردان فیلم «چ» تاکید کرد باید جلوه‌های ایثار را در این کشور پاس بداریم و نمونه‌ای از این پاس‌داشت‌ها در فیلم «شیار 143» تحقق یافت و وجدان عمومی جامعه به آن واکنش نشان داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، ابراهیم حاتمی‌کیا جمعه شب پس از اینکه در جشنواره فیلم فجر استان قم تقدیر شد و سیمرغ این جشنواره به وی اهدا گردید طی سخنانی اظهار کرد: باید خوشحال باشم که در فیلم «چ» توانستم نظر همسران شهدا از جمله همسر شهید وصالی را جلب کنم و این لحظات برای ما ارزشمند است.
 
وی در ادامه گفت: خوشحالم که امروز به شهر قم سفر کردم و نشان نوکری کریمه اهل بیت(س‌) نصیب من شد.
 
کارگردان فیلم «چ» تصریح کرد: خودم را جزو ساکنان این مرز و بوم می‌دانم و به این مملکت اعتقاد دارم و باید جلوه‌های ایثار را در این کشور پاس بداریم و نمونه‌ای از این پاسداشتن‌ها در فیلم «شیار 143» تحقق یافت و وجدان عمومی جامعه به آن واکنش نشان داد.
 
وی با اشاره به اینکه ورود به عرصه دفاع مقدس و فیلم سازی در این زمینه با دشواری‌هایی روبه‌رو است، تاکید کرد: فیلم «چ» وارد حوزه‌ای شده است و تلاش خود را کردیم که امثال چمران و یاران چمران آزرده خاطر نشوند.
 
حاتمی‌کیا در بخش دیگری از سخنان خود برخورد با کارگردانانی نظیر درویش و تبریزی را زیبنده ندانست و گفت: کسی نمی‌تواند منکر این باشد که فیلم رستاخیز به قصد قربت ساخته شده است و نباید این مسیر سرکوب شود تا کسی جرأت ورود به این عرصه را نداشته باشد.
 
وی در پایان ابراز امیدواری کرد که این فیلم بتواند اکران عمومی شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها