يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۰۶۶۵۱
زمان انتشار: ۱۸:۲۳     ۰۳ اسفند ۱۳۹۲
مدیر رسانه‌ای مؤسسه راهبردی دیده‌بان گفت: مستند نحوه بازداشت عبدالمالک ریگی با عنوان «شکار در آسمان» یکشنبه شب از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، «علی قاسمیان» مدیر رسانه‌ای مؤسسه راهبردی دیده‌بان از ساخت مستندی در رابطه با جنایت‌ها و دستگیری عبدالمالک ریگی خبر داد.

وی افزود: با توجه به قرارگیری در سالروز دستگیری عبدالمالک ریگی، مؤسسه راهبردی دیده‌بان با همکاری سیما فیلم اقدام به ساخت مستندی در رابطه با جنایات ریگی و همچنین عملیات دستگیری این تروریست کرده که فردا یکشنبه ساعت22:30 از شبکه سوم سیما به روی آنتن می‌رود.

این مستند «شکار در آسمان» نام دارد و در آن اسناد جدیدی در رابطه با رهگیری و دستگیری ریگی که از دستگاه‌های ذی‌ربط اخذ شده، به نمایش درخواهد آمد.

قاسمیان با اشاره به قلیل بودن آثار تولید شده در این خصوص گفت: عملیات دستگیری ریگی موفقیتی بزرگ برای جمهوری اسلامی بود که ظرفیتی مناسب را برای تولید آثار رسانه‌ای فراهم می‌کند. ما در جریان رصد سایت‌ها و خبرگزاری‌های غربی در خصوص این حادثه متوجه شدیم که غربی‌ها از انجام این عملیات بسیار شوکه شدند که البته این نیز مؤید بزرگی و موفقیت چشمگیر این عملیات است.

وی خاطرنشان کرد: اگر این عملیات دستگیری یا چیزی شبیه به آن در آمریکا یا اروپا رخ می‌داد، صدها و فیلم و مستند و موسیقی و اثر هنری دیگر به آن می‌پرداختند و از این اتفاق برای تبلیغ قدرت، توانمندی و نمایش سطح بالای امنیت در کشورشان بهره می‌بردند، اما متاسفانه پرداخت به این موفقیت بزرگ در کشورمان بسیار کمرنگ بوده است.

وی همچنین با اشاره به اینکه مؤسسه دیده‌بان تاکنون بیش از 50 اثر مستند و تلویزیونی در رابطه با موضوعات سیاسی و امنیتی تولید کرده که همه این آثار از شبکه‌های مختلف سیما پخش شده است، گفت: ما برای همکاری بیشتر با مستندسازان و فعالان این عرصه اعلام آمادگی می‌کنیم و مانند دیگر آثار تولید شده هر گونه کمک فکری، محتوایی و اسنادی در رابطه با موضوعات این مؤسسه را برای تولید آثار در اختیار مستندسازان قرار می‌دهیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها