يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۰۶۹۷۵
زمان انتشار: ۱۳:۵۴     ۰۴ اسفند ۱۳۹۲
باید دید مسئولان سینمایی چه تدبیری برای حضور مهمترین فیلم سال 93 در جشنواره سی‌وسوم خواهند اندیشید تا یکی از بزرگترین پروژه های تاریخ سینمای ایران که درباره رسول گرامی اسلام است با حاشیه بی‌مورد روبرو نشود.

 

به گزارش 598، به نقل از خبرنگار سینمایی فارس، سال 1390 و در سی‌وامین دوره جشنواره فیلم فجر مهمترین محصول آن سال سینمای ایران که به واکاوی ابعاد مختلف فتنه سال 88 پرداخته بود به سبب حضور تهیه‌کننده آن در راس هرم برگزاری جشنواره فیلم فجر از حضور در بخش مسابقه بازماند و تنها یک نمایش ویژه در سالن برج میلاد برای آن در نظر گرفته شد.

در مراسم اختتامیه سی‌ودومین جشنواره فیلم فجر حجت‌الله ایوبی با اهدای لوح تقدیری از زحمات علیرضا رضاداد تقدیر کرد و پس از آن با بیان جمله‌ای تقریبا همه اهالی سینما و رسانه و بخصوص رضاداد را غافلگیر کرد. ایوبی به صورت رسمی زمزمه‌هایی را که از یکی دو روز قبل از مراسم اختتامیه شنیده می‌شد را علنی کرد و روی صحنه مراسم پایانی جشنواره فجر خبر از دبیری مجدد رضاداد داد و عنوان کرد هیچ حکمی برای او صادر نشده بلکه دبیری او ادامه حکم قبلی است.

با این شرایط دبیر فجر سی و سوم با مانعی روبرو ست. حضور رضاداد به عنوان مدیر اجرایی طرح فیلم بزرگ «محمدص» شاید باعث شود تا این فیلم از چرخه رقابت در بخش مسابقه جشنواره فجر باز بماند؛ درست همان اتفاقی که به واسطه تهیه‌کنندگی محمد خزاعی در فیلم «قلاده‌های طلا» رخ داد و مهمترین محصول سال 90 سینمای ایران نتوانست راهی بخش مسابقه شود.

باید دید مسئولان سازمان سینمایی و بخصوص علیرضا رضاداد چه تدبیری برای حضور مهمترین فیلم سال 93 سینمای کشور در جشنواره سی‌وسوم خواهند اندیشید تا یکی از بزرگترین پروژه های تاریخ سینمای ایران که درباره رسول گرامی اسلام است با حاشیه روبرو نشود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها