يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۰۶۹۷۷
زمان انتشار: ۱۳:۵۶     ۰۴ اسفند ۱۳۹۲
اکران اختصاصی و بخش جانبی فیلم سینمایی «چ» ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا با طراحی محمد نجفی‌زاده در سراسر کشور آغاز شد.

 

سید علیرضا فخارزاده مدیر اکران این بخش در گفتگو با خبرگزاری فارس گفت:طبق هماهنگی با موسسه فیلمیران پخش کننده فیلم،بمنظور اشاعه و انعکاس هر چه بهتر این اثر ارزشمند، از ابتدای اسفند ماه این فیلم بصورت گسترده در مراکز مختلف دانشگاههای سراسر کشور اکران خواهد شد.

وی افزود: افتتاحیه اکران‌های دانشگاهها در روز چهارشنبه 30/11/1392 در دانشگاه تهران برگزار شد که در این مراسم از ابراهیم حاتمی کیا، مریلا زارعی و پژمان لشگری پور تقدیر به عمل آمد.

مدیر اکران‌های دانشگاهی «چ» ادامه داد:همچنین در روز شنبه 1/12/1392 اکران این فیلم همراه با تقدیر از ابراهیم حاتمی کیا ، همسر شهید اصغر وصالی و پژمان لشگری پور در سالن بصیرت لانه جاسوسی به همت سازمان بسیج دانشجوئی برگزار گردید .

فخارزاده همچنین اعلام کرد: این حرکت ارزشمند فرهنگی، با همیاری خوب علی سرتیپی ، پژمان لشگری پور ، و سایر دوستان متعهد در مجموعه های مختلف آغاز شده است .

وی همچنین اعلام کرد: از هم اکنون آماده برگزاری اکرانهای اختصاصی در تمامی مجموعه های دانشگاهی ، فرهنگی و سایر علاقه مندان می‌باشیم.

مدیر اکران‌های دانشگاهی «چ» تصریح کرد: فردا دوشنبه 5 اسنفد نیز این فیلم در دانشگاه صنعتی شریف،دانشگاه ارومیه و دانشگاه تربیت معلم خوارزمی اکران خواهد شد.

فخارزاده در خاتمه اظهار داشت: اکران‌های دانشگاهی «چ» همچنان ادامه دارد و تمامی فعالین داشنجویی علاقه مند به اکران این فیلم می‌توانند با شماره تلفن 02166561631 تماس و هماهنگی های لازم اعلام کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها