أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۲۰۶۹۷۸
زمان انتشار: ۱۳:۵۷     ۰۴ اسفند ۱۳۹۲
مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی از «محمدرضا درویشی» پژوهشگر موسیقی مقامی کشور به پاس همراهی با این فیلم مستند، تقدیر بعمل آورد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس،همزمان با نمایش فیلم مستند «سپیده دمی که بوی لیمو می داد» ساخته آزاده بی زار گیتی در برنامه مرور مستندهای منتخب جشنواره «سینماحقیقت» در خانه سینما، مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی از «محمدرضا درویشی» پژوهشگر موسیقی مقامی کشور به پاس همراهی با این فیلم مستند، تقدیر بعمل آورد.

به گزارش روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، متن این «لوح سپاس» به شرح ذیل است:

استاد ارجمند؛ جناب آقای محمدرضا درویشی

با احترام و ارادت؛ به پاس همراهی سالیان و التفات حضرتعالی به سینمای مستند، شایسته است تا مراتب سپاس و قدردانی خود، عوامل پروژه «سپیده دمی که بوی لیمو می داد» و همه ادب آموختگان مکتبِ هنر و معرفت سینمای فرهنگی ایران را حضورتان ابراز داریم.

خاطره دلنشین این همراهی هنرمندانه، هماره در دفتر خاطرات سینمای مستند ایران به یادگار خواهد ماند.

سیّدمحمدمهدی طباطبایی نژاد

مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی

در این مراسم، محمدرضا اصلانی دقایقی درباره هنر، تلاش خستگی ناپذیر و ویژگی آثار پژوهشی محمدرضا درویشی سخن گفت و جایگاه او در عرصه موسیقی ایران را سترگ خواند.

در این برنامه، سیّدمحمدمهدی طباطبایی نژاد، محمدرضا اصلانی، مرتضی رزاق کریمی، جعفر صانعی مقدم، پدرام اکبری، فرهاد ورهرام، ناهید رضایی، فرهاد توحیدی، رمضانعلی حیدری خلیلی و جمعی دیگر از مستندسازان جوان حضور داشتند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها