يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۰۷۷۱۹
زمان انتشار: ۱۰:۰۵     ۰۷ اسفند ۱۳۹۲
سالنامه «ناب»، تلاشی است برای معرفی مراکز، مؤسسات، چهره‌ها و محصولات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در کشور و ایجاد شبکه و ارائه محتوا، ایده، موضوع و منابع این جبهه جهت استفاده فعالان این عرصه است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از  فارس، مراسم رونمایی از «کتاب _ سالنامه جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی» شب گذشته با حضور خانواده شهدا نظیر شهید «سیدعلیرضا ستاری» و شهید «هادی باغبانی» و خانواده مرحوم امیرحسین فردی در سازمان هنری رسانه‌ای اوج برگزار شد.

در این مراسم مهرداد بذرباش نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، گلعلی بابایی نویسنده و رئیس سازمان هنری و ادبیات دفاع مقدس، حبیب احمدزاده نویسنده ادبیات دفاع مقدس، سعید حسینی مدیر مؤسسه روشنای زندگی و جمعی از اهالی فرهنگ و ادب حضور داشتند.

سالنامه «ناب»، تلاشی است برای معرفی مراکز، مؤسسات، چهره‌ها و محصولات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در کشور و ایجاد شبکه و ارائه محتوا، ایده، موضوع و منابع این جبهه جهت استفاده فعالان این عرصه است.

این سالنامه در تلاش است با رویکرد عملیاتی در جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، کتاب راهنما و نقشه عملیاتی باشد برای فعالان این عرصه در اقصی نقاط کشور که در مسجد، کانون، پایگاه، مدرسه، دانشگاه و یا مؤسسه‌شان در خط مقدم این جبهه مشغول فعالیت هستند.

 


«کتاب _ سالنامه جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی» دارای چندین بخش اعم از «بیانات» همانند بیانات مقام معظم رهبری پیرامون جوانب مختلف فرهنگی و فرهنگ‌سازی، «محصولات» نظیر معرفی محصولات متنوع تولید و عرضه شده مرتبط با موضوع مناسبت‌های محوری سالنامه، «مؤسسات» نظیر معرفی مؤسسات، مراکز و گروه‌های فعال و عملیات محور جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، «رسانه‌ها»، نظیر معرفی سایت‌ها، پایگاه‌های خبری، روزنامه‌ها و مجلات متنوع و موضوعی، «چهره‌ها» نظیر زندگینامه، معرفی‌نامه و تولیدات چهره‌های بارز و فعال در عرصه جبهه فرهنگی انقلاب و «نکته فرهنگی» بخشی از نکات ناب و کاربردی سخنرانی‌ها، مقالات، دست‌نوشته‌ها و مصاحبه‌های چهره‌ها و عناصر فکری و گفتمان‌ساز جبهه فرهنگی انقلاب، است.

با توجه به تعدد عناصر فعال در جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، محدودیت اطلاعات این حوزه و همچنین محدودیت فضای سالنامه، امکان انتشار همه عناصر وجود نداشته و این مجموعه با شاخص‌هایی چون تازگی، تنوع و جریان‌سازی انتخاب شده‌اند.

«کتاب _ سالنامه جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی» توسط «سعید حسینی» تألیف و تدوین شده است که در نهایت مدیر هنری این کار «امیر الله‌ورن»، صفحه‌آرا «حامد محمودی»، مدیریت محتوا «احسان سالمی» و «مصطفی رزاقی» بوده‌اند.

علاقه‌مندان برای تهیه «کتاب _ سالنامه جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی» می‌توانند با شمار تلفن 02188318781 و یا با شماره پیامکی 30003448 و یا به آدرس الکترونیکی www.zendegee.net تماس حاصل کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها