أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۰۸۱۱۷
زمان انتشار: ۲۲:۱۰     ۰۸ اسفند ۱۳۹۲
وبلاگ انقلاب سوم

به گزارش وبلاگستان 598، وبلاگ انقلاب سوم در مطلبی نوشت: آشوب و اغتشاش همه جا را فرا گرفته. فضا بسیار نا امن شده. خانواده ها می ترسند از خانه خارج شوند. همه جا تعطیل است و اقتصاد مملکت ضرر هنگفتی متحمل شده. ملت دوپاره شده. عده ای چشم به غرب دارند و عده ای به شرق. موافقان و مخالفان از یکدیگر می کشند. همسایه به همسایه رحم نمی کند. فضای ناامیدی و ترس از آینده همه جا حاکم است. در دهه ی اخیر مملکت چندین بار دست به دست شده و پیشرفت ها متوقف. مردم ایام خوش ندیده اند. این بار خطر تجزیه کشور زیاد است. تا قبل از پیروزی مخالفان٬ قول های زیادی از حامیان خارجی شنیده می شد٬ اما حالا شرط و شروطی گذاشته شده. کمک های خارجی فعلا معلق است. وعده ها همه تبدیل به سراب شده. مردم بلا تکلیف اند که با شرق بمانند یا به غرب بپیوندند. عده ای این سو و عده ای به آن سو می روند. فرد وطن دوست و استقلال طلبی یافت نمی شود. رهبر بزرگی نیست که مردم را متحد سازد. انسانی نیست که به شرق و غرب وابسته نباشد. کسی نیست که منافع ملی را به منافع حزبی و گروهی ترجیح دهد. آینده تیره و تار است. این است وضع امروز اوکراین و همه ی کشورهای مشابهی که آمال و آرزوها و پیشرفت خود را در گروی وابستگی به شرق یا غرب می بینند.

 

 

هر ایرانی با وجدان و با بصیرتی فارغ از هر گرایش و مسلکی وقتی اوضاع اوکراین٬‌ مصر و سایر کشورهای مشابه را که امریکا و اذناب داخلی اش در آن دخالت داشته اند٬ می بیند و با امنیت و پیشرفت های ایران اسلامی در سی و چند سال اخیر مقایسه می کند٬ به راحتی می تواند اثر وجود یک رهبر دینی مقتدر وارسته خداترس را در اتحاد یک ملت٬‌ استقلال طلبی یک کشور٬‌ افزایش شجاعت یک امت٬‌ خودباوری مردم٬ آزادی از قید شرق و غرب٬‌ پیشرفت های خیره کننده با تمام دشمنی ها و محدودیت ها و از همه مهم تر امنیت و ثبات در یک منطقه ی پر از آشوب را به خوبی درک کند. و البته در برابر خدای سبحان سر به سجده بساید بخاطر نعمت داشتن ولایت فقیه.

فردی که وابسته به شرق و غرب نیست. فردی که جز از خدا از کس دیگری نمی ترسد. فردی که دوستان و دشمنان ملت را به خوبی می شناسد و اهل باند و جناح و گروه خاصی نیست. فردی که استقلال و شرف این ملت را می خواهد. فردی که امنیت را با ایجاد اتحاد بین همه ی گروه ها و طوایف ایجاد کرده است. فردی که از دنیا هیچ برای خود نمی خواهد. کسی که کارهایش خدایی و راهنمایی هایش الهی است. کسی که به واسطه آشنایی با دین و احکام آن به قدرت لایزال الهی وصل است.

امروز و بعد از فتنه 88 و دیدن انقلاب های رنگی در کشورهای دیگر٬ به معنای این جمله ی پرمغز حضرت امام (ره) پی می بریم که:

"پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد"

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۴
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها