أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۰۸۱۵۶
زمان انتشار: ۱۷:۲۸     ۰۹ اسفند ۱۳۹۲

به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرنگار مهر، فیلم سینمایی «معراجی ها» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی شامگاه پنجشنبه 8 اسفندماه در سینما آزادی به سانس فوق العاده رسید و مجموع فروش آن در این روز 15 میلییون و 370 هزارتومان بوده است.

به گفته علیرضا سعیدی پور مدیر سینما آزادی فروش 15 میلییون و 370 هزارتومانی این فیلم تنها در یک روز رکورد کم نظیری برای یک سینما محسوب می شود چراکه در طول یک ماه و نیم گذشته 13 فیلم روی پرده این سینما بوده که حاصل فروش این 13 فیلم روی هم رفته قابل قبول نبوده است.

مدیر سینما آزادی همچنین به استقبال علاقمندان از فیلم های جشنواره فیلم های 100 ثانیه ای که در 4 سالن این سینما نمایش داده می‌‌شود اشاره کرد و گفت: استقبال از فیلم های این جشنواره چشمگیر بود تا جای که مردم روی زمین نشستند.

به گفته وی، مسئولان این دوره از جشنواره برای تماشاگران خود هم در پذیرایی و هم اکران منظم آثار سنگ‌تمام گذاشتند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها