أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۰۸۲۱۹
زمان انتشار: ۰۹:۵۷     ۱۰ اسفند ۱۳۹۲
مراسم دوازدهمین سالگرد تاسیس باشگاه ورزشی هنرمندان شامگاه جمعه نه اسفند در تالار وحدت برگزار شد.
مراسم دوازدهمین سالگرد تاسیس باشگاه ورزشی هنرمندان شامگاه جمعه نه اسفند در تالار وحدت برگزار شد.

* در این مراسم از تعدادی از هنرمندان و ورزشکاران تجلیل شد و تندیس هایی به آنها اهدا شد. از باشگاه استقلال نیر حضور داشتند.

در این مراسم چهره هایی همچون امیر قلعه نویی، سید مهدی رحمتی، علی کریمی، مهدی مهدوی كیا، عزت الله انتظامی، مجید انتظامی، ایرج راد، شهلا ریاحی، فرامرز قریبیان، اصغر همت، فرزاد فرزین، بهاره رهنما و ... حضور داشتند.

اما مرتضی پاشایی در این شب اجرا داشت و از وی نیز تقدیر به عمل آمد.

* علی ضیا مجری مراسم شاهین اخلاق از کمک ۱۰ میلیون تومانی از حراج پیراهن مالدینی به کامیار سعادت عکاس بیمار ورزشی خبر داد. این خبر را مجری مراسم به نقل از حبیب کاشانی اعلام کرد.

گفتنی است پیراهن پائولو مالدینی به حراج خیریه گذاشته شد که به مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان فروخته شد.

* عادل فردوسی‌پور مجری برنامه ۹۰ هم چند دقیقه‌ای در این مراسم حضور داشت و مورد توجه حاضرین قرار گرفت و به نوعی مراسم تحت تاثیر حضور فردوسی‌پور بود.

* کامیار سعادت عکاس باسابقه ورزشی که با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می کند به دلیل وخامت حالش نتوانست در همایش شاهین اخلاق حضور پیدا کند و به نمایندگی از او مریم سعادت خواهر کامیار و بازیگر سینما تلویزیون بر روی سن حاضر شد و جایزه برادرش را دریافت کرد.

* مازیار ناظمی مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان از طرف دکتر محمود گودرزی اعلام کرد که وزارتخانه بخشی از هزینه های درمان کامیار سعادت را خواهد پرداخت.

* در این مراسم از محمد خاکپور، علی دوستی مهر، بهمن رضوانی و سعید مظفری زاده تجلیل به عمل آمد كه هدیه علی دوستی مهر را مهدی مهدوی کیا به وی تقدیم کرد.

* حبیب کاشانی، مهدی مهدوی کیا، پوریا پورسرخ، پرویز سیار، مجید جلالی و سعید پورعلی بر روی سن حضور پیدا کردند و هدایای این پیشکسوتان را اهدا کردند.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها