امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۲۰۹۱۱
زمان انتشار: ۱۸:۱۶     ۳۰ شهريور ۱۳۹۰
به گزارش سرویس حوزه و مراجع پایگاه 598، همزمان با آغاز سال تحصیلی حوزه های علمیه، دوره جدید درس اخلاق آیت الله مصباح یزدی نیز از امشب آغاز می شود.

حجت الاسلام حسین جلالی، مسوول دفتر آیت الله مصباح یزدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از آغاز درس اخلاق هفتگی وی خبر داد و افزود: اولین جلسه درس اخلاق آیت الله مصباح یزدی امشب همراه با اقامه نماز مغرب و عشا در دفتر مقام معظم رهبری در قم برگزار می شود.

وی با اشاره به این که این جلسات بیش از پانزده سال در حال برگزاری است، خاطرنشان کرد: این جلسات هر هفته چهارشنبه ها با حضور روحانیان، طلاب، محققان و جوانان برگزار می شود.

قابل ذکر است، دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در خیابان صفاییه نرسیده به میدان جانبازان واقع است.

گفتنی است، شرح روایات ادعیه، شرح فرازهایی از دعای عرفه، شرح وصیت نامه حضرت علی(ع) به امام حسن مجتبی(ع)، شرح پند پیامبر اکرم(ص) به ابوذر، شرح خطبه فدکیه حضرت زهرا(س) و فتنه برخی از موضوعاتی است که در سال های گذشته از سوی آیت الله مصباح یزدی ارایه شده است که عمده مباحث ایشان در غالب کتاب نیز منتشر شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها