يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۰۹۱۸۴
زمان انتشار: ۱۴:۴۸     ۱۳ اسفند ۱۳۹۲
گوهر خیراندیش و محمدرضا شریفی‌نیا در این سریال نقش خواهر و برادری را بازی می‌کنند که برای تعطیلات نوروزی از زندان آزاد می‌شوند اما به همراه دو زندانی دیگر یعنی علی صادقی و برزو ارجمند برای یک سرقت هم دست می‌شوند.
سریال نوروزی «ما فرشته نیستیم» به کارگردانی فلورا سام برای پخش از شبکه تهران تولید می‌شود. گوهر خیراندیش و محمدرضا شریفی‌نیا در این سریال نقش خواهر و برادری را بازی می‌کنند که برای تعطیلات نوروزی از زندان آزاد می‌شوند اما به همراه دو زندانی دیگر یعنی علی صادقی و برزو ارجمند برای یک سرقت هم دست می‌شوند.

شبکه تهران بعد از ناکامی«هفت‌سین» یدا... صمدی، امسال نیز ساخت سریال نوروزی خود را به گروهی سپرده است که تاکنون در ساخت سریال‌های مناسبتی به نتیجه دلخواه نرسیده‌اند.
 

 زوج فلورا سام در مقام کارگردان و مجید اوجی تهیه‌کننده که در سال‌های اخیر حسابی پرکار بوده‌اند و هر سال حداقل یکی از باکس‌های مناسبتی تلویزیون را به خود اختصاص داده‌اند- امسال نیز دو سریال «بیقرار» و «باغ سرهنگ» را روانه آنتن کردند که سریال دومی باعث کاسته شدن بخش عمده ای از انتقادات به آنها شد- این روزها در تدارک ساخت سریال نوروزی این شبکه هستند.

 

 ساخت این سریال با عنوان «ما فرشته نیستیم» 4 بهمن‌ماه در گالری فرش‌فروشی در تهران کلید خورد و تا به امروز حدود 70درصد از تصویربرداری کل کار به پایان رسیده است. همزمان با تصویربرداری مونتاژ و ساخت موسیقی نیز در حال انجام است. ضمن این‌که تاکنون حدود پنج قسمت از این مجموعه نیز آماده پخش شده است.

 

 سام که تاکنون سریال‌های مناسبتی مانند «بی قرار»، «راز و نیاز» و «راز پنهان» را خودش نوشته و کارگردانی کرده برای اولین بار فیلمنامه ای از یک نویسنده دیگر را مقابل دوربین برده است.

 

 آرش برهانی فیلمنامه «ما فرشته نیستیم» را نوشته و در 13 قسمت داستان چهار زندانی را روایت می‌کند که چون استحقاق بیشتری نسبت به دیگران داشته‌اند، در آستانه تعطیلات نوروزی با مرخصی‌شان موافقت می‌شود اما این چهار نفر با توجه به تخصص هرکدام از آنها در زمینه خاص برای سرقت گاوصندوق حاوی دلار اجیر می‌شوند و ماجراهای سریال اینگونه شکل می‌گیرد.

 

محمدرضا شریفی نیا که نامش در سریال منصور است به همراه خواهرش، پری که نقش او را گوهر خیراندیش بازی می کند، دو نفر از این زندانی ها هستند.

 

علی صادقی هم نقش سعید را بازی می کند که او هم زندانی است که در ایام عید به مرخصی می آید.

 

نقش زندانی چهارم را هم برزو ارجمند بازی می کند که نامش در سریال مجید است.

 

نادر سلیمانی و داریوش موفق هم نقش آدم‌هایی را بازی می‌کنند که با ایجاد اتفاقاتی باعث می‌شوند این چهار زندانی در کنار هم قرار گیرند.

 

محمود جعفری و فاطمه گودرزی در نقش پدر و مادر سعید در کنار ملیکا شریفی نیا، غلامحسین لطفی و شهره لرستانی دیگر بازیگرانی هستند که در این سریال ایفای نقش می‌کنند.


سریال «ما فرشته نیستیم» در ایام نوروز هر شب ساعت 23:15 به روی آنتن این شبکه خواهد رفت و تکرار آن هم ساعت 19 روز بعد خواهد بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها