أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۰۹۶۰۹
زمان انتشار: ۱۰:۰۷     ۱۵ اسفند ۱۳۹۲
"پیمان قاسم خانی" پژمانی دیگر را برای عرصه سینما رقم می‌زند.
به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ "پیمان قاسم خانی" فیلم‌نامه نویس سینما و تلویزیون ایران با نوشتن فیلم‌نامه "پژمان" و استقبال بی‌نظیر آن سبب ساز ساخت فیلم سینمایی در ادامه "پژمان" شد و از این جا به بعد قرار است "پژمان جمشیدی" را به عنوان کاراکتر اصلی در شرایطی ببینیم که به واسطه بازیگری در تلویزیون مشهور شده و همین شهرت اتفاقات جالبی را برایش رقم می‌زند.
 
پیمان قاسم خانی در حال حاضر مشغول نگارش فیلمنامه این اثر است و پیش تولید کار پس از اتمام نگارش آغاز خواهد شد.  

گفتنی است بازیگران چون "بهاره رهنما" و "سام درخشانی" در این اثر "پژمان جمشیدی" را همراهی خواهند کرد و تا به امروز کارگردانی کار مشخص نشده است.  

پژمان جشمیدی در حال حاضر مشغول بازی در "آتش بس2" تهمینه میلانی است و با بازیگرانی چون "بهرام رادان" و "میترا حجار" همبازی است.  
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها