أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۱۰۸۶۸
زمان انتشار: ۲۳:۰۸     ۲۰ اسفند ۱۳۹۲

وکیل پرویز مشرف اظهار کرد، موکل وی در جلسه دادگاهش که قرار است امروز(سه‌شنبه) برگزار شود حضور پیدا نخواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، به نقل از روزنامه نیشن، "احمدرضا کسوری"، وکیل پرویز مشرف، رئیس‌جمهور سابق پاکستان اعلام کرد موکلش تا زمانی که دادگاه امنیت تمام و کمال وی را تامین نکند در دادگاه حاضر نخواهد شد.

پیشتر، وزارت کشور پاکستان در نامه‌ای به آژانس‌های اطلاعاتی و پلیس پاکستان به شرح تهدیدات علیه پرویز مشرف پرداخت. این نامه عنوان کرد پرویز مشرف تهدیدهایی از جانب گروه‌های تروریستی دریافت کرده و ممکن است در مسیر انتقال به دادگاه هدف حمله قرار گیرد.

چندی پیش، وزارت کشور پاکستان اعلام کرد که القاعده و تحریک طالبان پاکستان در صدد حمله به پرویز مشرف هستند. پرویز مشرف اکنون با چندین پرونده دادگاهی علیه خود از جمله به اتهام خیانت به کشور روبروست.

وزارت کشور پاکستان در نامه خود به رئیس‌جمهور، نخست‌وزیر و وزارت دفاع پاکستان اعلام کرد، آژانس‌های امنیتی نگران هستند که پرویز مشرف همچون سلمان تیسیر فرماندار سابق استان پنجاب پاکستان که در سال 2011 توسط محافظ خودش ترور شد هدف حمله قرار گیرد.

این نامه تاکید کرد که امنیت پرویز مشرف ممکن است هدف حمله با بمب کنار جاده‌ای نیز قرار گیرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها