يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۱۰۹۱۲
زمان انتشار: ۲۳:۳۴     ۲۰ اسفند ۱۳۹۲
وزير ورزش همراه با مدال‌آوران المپيکي ايران از دريافت يارانه انصراف دادند.
در پايان مراسم تجليل از مدال‌آوران المپيک لندن محمود گودرزي وزير ورزش و جوانان به همراه 12 مدال‌آور المپيکي ايران که امشب از آنها تقدير شد پاي بنري که براي انصراف از دريافت يارانه نقدي در محل برگزاري مراسم نصب شده بود را به نشان انصراف خود از دريافت يارانه امضا کردند.

به گزارش تسنيم، ضمن آنکه برخي حاضران از جمله عليرضا دبير نيز پاي اين بنر که مربوط به کمپين انصراف از دريافت يارانه نقدي بود را امضا کردند.

مراسم تجليل از قهرمانان المپيک سه‌شنبه شب در سالن همايش آکادمي المپيک برگزار شد. در اين مراسم محمدباقر نوبخت معاون رئيس جمهور، محمود گودرزي وزير ورزش و جوانان، نصرالله سجادي معاون وزارت ورزش و جوانان، کيومرث هاشمي رئيس کميته ملي المپيک، شاهرخ شهنازي دبيرکل کميته ملي المپيک و جمعي از روساي فدراسيون ورزشي حضور داشتند.

در اين مراسم به 12 المپين ايران که در المپيک لندن طلا، نقره و برنز کسب کرده بودند به ترتيب 70، 50 و 30 ميليون تومان از سوي کميته ملي المپيک پاداش داده شد.

همچنين در اين مراسم به اين 12 المپين نشان ويژه کميته بين المللي المپيک اهدا شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها