يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۱۰۹۳۸
زمان انتشار: ۲۳:۵۶     ۲۰ اسفند ۱۳۹۲
وزیر ورزش همراه با مدال‌آوران المپیکی ایران از دریافت یارانه انصراف دادند.
در پایان مراسم تجلیل از مدال‌آوران المپیک لندن محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان به همراه 12 مدال‌آور المپیکی ایران که امشب از آنها تقدیر شد پای بنری که برای انصراف از دریافت یارانه نقدی در محل برگزاری مراسم نصب شده بود را به نشان انصراف خود از دریافت یارانه امضا کردند.

ضمن آنکه برخی حاضران از جمله علیرضا دبیر نیز پای این بنر که مربوط به کمپین انصراف از دریافت یارانه نقدی بود را امضا کردند.

مراسم تجلیل از قهرمانان المپیک سه‌شنبه شب در سالن همایش آکادمی المپیک برگزار شد. در این مراسم محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور، محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان، نصرالله سجادی معاون وزارت ورزش و جوانان، کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک، شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک و جمعی از روسای فدراسیون ورزشی حضور داشتند.

در این مراسم به 12 المپین ایران که در المپیک لندن طلا، نقره و برنز کسب کرده بودند به ترتیب 70، 50 و 30 میلیون تومان از سوی کمیته ملی المپیک پاداش داده شد.
همچنین در این مراسم به این 12 المپین نشان ویژه کمیته بین المللی المپیک اهدا شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها