أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۱۱۱۶۱
زمان انتشار: ۱۴:۰۷     ۲۱ اسفند ۱۳۹۲
تحریک طالبان پاکستان با رد گزارش‌ها درباره حمله به دیکتاتور سابق این کشور اعلام کرد که از آتش‌بس یک ماهه اعلام شده از سوی این گروه شبه‌نظامی تبعیت می‌کند.

به گزارش 598، خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری پی‌.تی‌.آی، تحریک طالبان پاکستان که پیشتر اعلام کرده بود ژنرال پرویز مشرف‌، رئیس‌جمهوری سابق پاکستان را هدف حملاتش قرار می‌دهد، در بیانیه گفت که تعهد خود را در برقراری آتش‌بس برای یک ماه نقض نمی‌کند.

این بیانیه یک روز پس از آن مطرح شد که اسنادی در رسانه‌ها افشا شد مبنی بر اینکه مشرف احتمالا در مسیر خود به دادگاه ویژه رسیدگی به پرونده خیانت علیه کشور مورد هدف تحریک طالبان پاکستان یا القاعده قرار می‌گیرد.

عمر خراسانی، مدیر اجرایی کمیسیون تحریک طالبان پاکستان در منطقه مومند در این بیانیه گفت: شریعت ما به نقض این تعهد اجازه نمی‌دهد. ما در جریان این آتش‌بس یک ماهه به هیچ‌کس حمله نمی‌کنیم و سایر سازمان‌های شبه‌نظامی هم باید این کار را انجام دهند.

وی افزود: وزارت کشور نباید از تحریک طالبان پاکستان یا هر دو سازمان شبه‌نظامی دیگری به عنوان دستاویز برای اهداف سیاسی خود سوءاستفاده کند.

مشرف به دلایل امنیتی در دادگاه ویژه شرکت نکرد. تیم حقوقی وی تاکید دارند که مشرف در دادگاه حضور نیافته است و علت آن ترس وی نیست بلکه این خود دولت اسلام‌آباد است که احساس خطر می‌کند.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها