أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۱۱۶۱۷
زمان انتشار: ۱۲:۴۷     ۲۴ اسفند ۱۳۹۲
سریال خارجی "مامور انتقال" برای پخش در عید نوروز در واحد تامین برنامه شبکه سه سیما آماده می‌شود.
خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، سریال خارجی "مامور انتقال" محصول کشورهای فرانسه،کانادا، آمریکا و انگلیس در سال 2012 است. این سریال به کارگردانی استفان ویلیامز و بارد تهیه شده است و کریس وانس و فرانکویز برلیند در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

این سریال قرار است از یکم فروردین ماه ساعت 18:10 دقیقه روی آنتن شبکه سه سیما قرار بگیرد. تکرار این مجموعه 12 قسمتی نیز روز بعد از پخش در 40 دقیقه از ساعت 9 صبح به پخش می رسد.

در خلاصه داستان این مجموعه آمده است: فرانک مامور انتقال است که در هر اپیزود کاری از او خواسته می‌شود مانند انتقال قلب پیوندی به بیمارستان و یا هر امانتی دیگر و.. در طول انتقال اتفاقاتی برایش می‌افتد که ماموریت‌هایش همه موفقیت آمیز به پایان می‌رسد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها