أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۱۲۷۷۷
زمان انتشار: ۰۰:۵۷     ۰۴ فروردين ۱۳۹۳
پس از دو سال و نیم رنج بیماری و جراجت:
حجت الاسلام علی خلیلی که 25 تیر ماه سال 1390 در حین بازگشت از هیئت به همراه چند نفر از دانش آموزان خود، به واسطه امر به معروف و نهی از منکر مورد ضرب و شتم قرار گرفه بود عصر امروز پس از تحمل بیش از دو سال و نیم رنج بیماری که به واسطه امر به معروف و نهی از منکر از آن رنج می برد دعوت حق را لبیک گفت و به فیض رفیع شهادت نائل شد.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، حجت الاسلام علی خلیلی که  25 تیر ماه سال 1390 در حین بازگشت از هیئت به همراه چند نفر از دانش آموزان خود، به واسطه امر به معروف و نهی از منکر مورد ضرب و شتم قرار گرفه بود عصر امروز پس از تحمل بیش از دو سال و نیم رنج بیماری که به واسطه امر به معروف و نهی از منکر از آن رنج می برد دعوت حق را لبیک گفت و به فیض رفیع شهادت نائل شد.



در شرح حادثه حمله به این طلبه شهید آمده است که: وی توسط یک نفر از افراد شرور منطقه از ناحیه گردن و قسمت شاهرگ دچار جراحت شد و بیش از 15 دقیقه در خون خود می غلتید.
 
در این حادثه تعدادی از مراکز اورژانس بیمارستانی از پذیرش علی خلیلی امتناع کردند تا اینکه یکی از بیمارستان‌های خصوصی در ازای واریز مبلغ 6 میلیون تومان حاضر به پذیرش وی شد.
 
سرانجام علی خلیلی که به دلیل شدت خونریزی به حالت اغما رفته بود بستری شد اما پزشکان امید زیادی به مداوای وی نداشتند.

 
علی خلیلی پس از مرخص شدن از بیمارستان در منزل بستری شد اما هر از گاهی به دلیل مشکلات ناشی از حادثه رخ داده به بیمارستان منتقل شده و بستری می شد.
 
وی بهمن ماه امسال نیز مجدداً در بیمارستان بستری شد و پس از یک ماه به خانه منتقل شد اما سرانجام امروز عصر و در بیمارستان بعثت دعوت حق را لبیک گفته و جان به جان آفرین تسلیم کرد و به دیدار اباعبدالله الحسین و یارانش شتافت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۵
در انتظار بررسی: ۳۵
* نظر:
ارسال نظرات
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۷ - ۰۸ فروردين ۱۳۹۳
۸
۰
مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ ينْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا(الأحزاب/23)
در ميان مؤمنان مرداني هستند که بر سر عهدي که با خدا بستند صادقانه ايستاده‌اند؛ بعضي پيمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشيدند)، و بعضي ديگر در انتظارند؛ و هرگز تغيير و تبديلي در عهد و پيمان خود ندادند.
پاسخ
حسن رامندی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۵ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۳
۷
۱
درود خدا بر روان پاکت علی جان.علی جان در بهشت برزخی ات برای ما دعا کن ما هم از منکر و انجام منکر متنفر بشیم.علی جان تورا به جان مولایت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) ما را از دعای خیرت فراموش نکن.
پاسخ
زهرا حیدری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۱ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۳
۶
۲
خوش به سعادتش که در راه خدا به شهادت رسید و پیش مولایش حسین و مادرش زهرا رو سفید شد...
پاسخ
رومینا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۵۹ - ۱۴ فروردين ۱۳۹۳
۴
۰
خاک بر سر همه ی اونایی که باعث این اتفاق شدند
خوب نمیخواستید به حرفاش عمل کنید دیگه چرا زدیدش
پاسخ
نیلوفر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۷ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۳
۲
۰
به نظر من قاتلش باید اعدام بشه چون این جور آدما برای بقیه هم خطر دارند از کجامعلوم آزاد بشه فرداش خوده ما یا یکی از عزیزای ما رو نکشه؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها