أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۱۲۸۷۵
زمان انتشار: ۱۳:۲۵     ۰۵ فروردين ۱۳۹۳
مجموعه تلویزیونی «نیلی تر از مهتاب» به کارگردانی «محسن یوسفی» به مناسبت ایام فاطمیه روی آنتن شبکه سه می رود.
فارس، مراحل تصویربرداری مینی سریال «نیلی تر از مهتاب» به تهیه کنندگی سعید مرادی و محمدعلی تفکر و کارگردانی محسن یوسفی آخرین روز سال 92 به پایان رسید.

مجموعه 6 قسمتی «نیلی تر از مهتاب» کاری از گروه فیلم های تلویزیونی شبکه سه سیماست که به قلم مهرداد نیکنام نوشته شده است. این سریال که ویژه ایام فاطمیه از این شبکه به پخش می رسد، داستان جوانی به نام امین است که به دلیل اختلاف با پدر خود از منصبش عزل شده و در ادامه می فهمد که فرد دیگری درصدد جایگزین شدن است. در طی این کندوکاو ها همچنین پی به رازی برده و در این مسیر با ماجراهایی رو به رو می شود.

جمشید مشایخی، حمیدرضا پگاه، سعید نیکپور، رحیم نوروزی، عمار تفتی، بهناز جعفری، روناک یونسی، آتش تقی پور، مینا جعفرزاده، مینا نوروزی، سوگل طهماسبی، وحید شیخ زاده و... گروه بازیگران این مجموعه تلویزیونی را تشکیل می دهند.

آخرین سکانس های مربوط به این مینی سریال 29 اسفندماه92 و پس از 29 روز تصویربرداری مستمر در منطقه مرادآباد واقع در اتوبان همت تصویربرداری شد. در این سکانس های پایانی بازیگرانی چون جمشید مشایخی، حمید رضا پگاه، سعید نیکپور، رحیم نوروزی، بهناز جعفری، روناک یونسی و عمار تفتی مقابل دوربین به ایفای نقش پرداختند.

مینی سریال «نیلی تر از مهتاب» کاری از گروه فیلم های تلویزیونی شبکه سه سیماست که پخش آن در 6 قسمت 40 دقیقه ای از 16 فروردین ماه 93 ساعت 20.45 دقیقه از این شبکه آغاز می شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها