أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۱۳۰۹
زمان انتشار: ۱۰:۱۳     ۰۵ مهر ۱۳۹۰
ورزشکارانی که سیاسی شدند و بلعکس:
برنامه این هفته نود نیز همانند تمام هفته ها با حواشی بسیاری همراه بود. عادل فردوسی پور که همیشه ادعای بی طرفی داشته این بار نیز نتوانست جلوی خود را بگیرد و طی سخنانی کاملاً جانبدارانه در تایید علیرضا دهقان، به حضور سیاسیون در ورزش اعتراض نمود. وقتی ورزشی ها سیاسی می شوند ، سیاسیون هم ورزشی می شوند . اگر بنا بر تخصص باشد که معلوم است که هر دو گروه در چه وضعیتی هستند ولی اگر بر اساس استفاده از چهره ای رسانه ای و یا رایزنی های سیاسی باشد پس نباید دیگر از هم گله داشته باشند.
به گزارش پایگاه 598، برنامه این هفته نود نیز همانند تمام هفته ها با حواشی بسیاری همراه بود که مشاجره ی علیرضا دهقان و سردار رویانیان قسمتی از آن را به خود اختصاص داد.

عادل فردوسی پور که همیشه ادعای بی طرفی داشته این بار نیز نتوانست جلوی خود را بگیرد و  طی سخنانی کاملاً جانبدارانه در تایید علیرضا دهقان، به حضور سیاسیون در ورزش اعتراض نمود.

صد البته که حضور سیاسیون در ورزش جای نقد دارد، اما نگاهی بر حضور ورزش کاران و اخبار گویان ورزشی در جایگاه های سیاسی نیز جای بحث و بررسی داشته که در ذیل به بیان نمونه هایی از این رویداد سیاسی - ورزشی می پردازیم:


برخی از ورزشی هایی که وارد عرصه سیاست شدند:


1- علیرضا دبیر :

 
« از کشتی‌گیران معروف ایرانی است که از مقام ها و عناوینی که بدست آورده می توان به کسب مقام اول جام جهانی و ستاره مسابقات آمریکا (۲۰۰۰)، کسب مقام قهرمانی المپیک سیدنی (۲۰۰۰) و همچین کسب مقام اول و ستاره مسابقات جام جهانی آمریکا (۲۰۰۱) »
 


«در سال ۱۳۸۵ در سومین دوره انتخابات شورای شهر تهران شرکت کرد و توانست عضو شورای شهر تهران شود»


2- رسول خادم :


«کشتی‌گیر آزاد ایران که توانست یک نشان برنز در المپیک تابستانی ۱۹۹۲ بارسلونا  و یک نشان طلا در المپیک تابستانی ۱۹۹۶ آتلانتا بدست آورد.»

«در سال ۱۳۸۵ در سومین دوره انتخابات شورای شهر تهران شرکت کرد و توانست عضو شورای شهر تهران شود»


3- امیررضا خادم:

«کشتی‌گیر کشتی آزاد، او توانسته است دو نشان برنز در المپیک ۱۹۹۲ بارسلونا و المپیک ۱۹۹۶ آتلانتا بدست آورد. و چهار بار در المپیک در ۴ وزن متفاوت مسابقه داده‌است.»

«امیر خادم در سال ۸۲ نامزد انتخابات مجلس هفتم در تهران شد و در فهرست آبادگران قرار گرفت و به عنوان نفر سوم وارد مجلس شد.»
 

4- هادی ساعی :

«قهرمان تکواندو جهان و المپیک است. او با به‌دست آوردن دو مدال طلا و یک مدال برنز، پرافتخارترین ورزشکار ایرانی در تاریخ بازیهای المپیک است .»

«ساعی در سال ۱۳۸۵ در سومین دوره انتخابات شورای شهر تهران شرکت کرد. او در فهرست ائتلاف اصلاح طلبان قرار داشت، به مقام پنجم انتخابات رسید و به شورای شهر تهران راه یافت.»

 

5- علیرضا دهقان : 

«لیسانس تربیت بدنی و فوق لیسانس رشته ورزشی و مجری اخبار ورزشی صدا و سیما»



بخشی از سیاسیون که جدیداً ورزشی شدند :


1- امیدوار رضایی :
 

 


«نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی و چند دوره عضویت در هیئت مدیره استقلال»
 


(شنیدیم که ایشان امروز استعفا داده اند)


2-  مقداد نجف نژاد:

«نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی»
 
 

«یک دوره کوتاه مدیرعاملی باشگاه استقلال که با کنار گذاشتن این تیم از لیگ قهرمانان آسیا همراه شد»

3- محمدحسین نژادفلاح :

«نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی چند دوره عضویت در هیئت مدیره پرسپولیس»



4- لطف الله فروزنده دهکردی:



«معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور و دبیر چند کارگروه تخصصی در دولت همچون کارگروه انتقال کارمندان از تهران و ...»


5- محمد رویانیان :
 

«رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت و دبیر چند کارگروه تخصصی در دولت همچون کارگروه راهبری دفاتر پیشخوان خدمات دولت و ...»

در پایان:

(چیزی که عوض دارد گله ندارد)

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۹ - ۰۵ مهر ۱۳۹۰
۹
۷
اگر از ورزش به حوزه سیاست وارد شدند با پشتوانه رای مردم بوده است نه بواسطه قدرت.!!! بین این دو فرف بسیار است لطفا سفسطه نکنید
پاسخ
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۹ - ۰۵ مهر ۱۳۹۰
اشتراک هر دو گروه در این است که سمتی که در آن مشغول هستند نه به خاطر تخصص (سیاست و ورزش) بلکه به خاطر محبوبیت ورزشی (دبیر ، خادم ، ساعی و .. ) و یا چهره رسانه ای (آقای دهقان مجری صدا وسیما) انتخاب مردم شدند یعنی به نوعی از این محبوبیت ورزش سوء استفاده کردند و وارد عرصه سیاست شدند وگرنه اینها که آدم سیاسی نبودند و تا قبل از آن هیچ فعالیت حزبی و سیاسی انجام نداده بودند ، همچنین سیاسیون هم نه به خاطر تخصص بلکه به خاطر رایزنی های سیاسی به این جایگاه رسیدن نتیجه هر دو گروه از ورزش برای اهداف سیاسی و از سیاست برای اهداف ورزشی سوء استفاده نمودند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۳۹ - ۰۵ مهر ۱۳۹۰
اگر بگوئید سو استفاده از احساسات مردم درستتر است. من هادی ساعی را مثل یک ورزشکار خوب شناختم و دوست دارم این نباید کسی را وادار به رای دادن در عالم سیاست کند. اما سیاسیون اغلب از مدیران هستند و از انجا که در ورزش ما قحطی مدیران خوب ورزشی است مجبوریم از انها استفاذه کنیم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۲ - ۰۵ مهر ۱۳۹۰
۲
۳
فکرتون خیلی کوچک و بچه گانس.....
متاسفم
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۵ - ۰۵ مهر ۱۳۹۰
۳
۲
.. واقعا عجیبه. نماینده ای که با پشتوانه رسانه ای تونسته نماینده مجلس بشه و توی هیچ کدوم از جلسات مجلس حتی یک بار سخنرانی سیاسی یا غیر سیاسی نداشته و حتی خیلی وقتها هم حضور نداشته و به عبارتی بود و نبود این نماینده هیچ فرقی به حال مجلس نداره، حالا میاد توی برنامه نود و به حالت عجیب و متکبرانه میگه که باید وزیر ورزش را به مجلس بکشیم تا به زیردستاش درست حرف زدن را یاد بده! دیشب همه شاهد بودیم که این مجری نماینده، چگونه یک وزیر دولت را تهدید به استیضاح کرد...
این از رسانه ملی ما که پروژه تخریب و سانسور احمدی نژاد را کلید زده و کوچکترین تصویر و خبری از احمدی نژاد پخش نمی کنه و حتی زیرنویس نمی کنه، این هم از مجری برنامه نود که برای این رسانه هست و اون را به یک غولی تبدیل کرده اند که دیگه هیچ کسی توانایی برخورد با اون را نداره. همه دیشب دیدند که فردوسی پور چگونه مثل شبهای دیگه مردم را تحت تاثیر عقاید خودش قرار داد و در حقیقت دیشب این مردم به فردوسی پور رای داده اند....

یاد یکی از سولات نظر سنجی برنامه نود افتادم که در مورد رفتن تیم ها به شهرستان بود

عادل در اون برنامه سوال را این طور مطرح کرد:
"نظر شما در مورد رفتن تیم ها به شهرستان چیه؟ اگه موافقید گزینه 1، اگه مخالفید گزینه2. مثلا تیم های صبا، پاس اومدند و در پایین جدول هستند و سقوط کرده اند و بقیه تیم ها هم که رفتن شهرستان وضعیت خوبی ندارند، حالا نظرتون را بفرستید"

رسانه ملی، یا رسانه سانسور احمدی نژاد
پاسخ
جوان مسجدسلیمانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۲ - ۰۵ مهر ۱۳۹۰
۱
۱
کاش علت ورود سیاسیونی همچون امیدوار رضایی نماینده مردم شهربدبخت و فلک زده ای همچون مسجدسلیمان به هیات مدیره باشگاه استقلال را هم بررسی می کردید!
یادم هست که در انتخابات مجلس هشتم امیرقلعه نویی، فیروز کریمی، علیرضامنصوریان و ... را برای رای جمعه کردن آورده بود مسجدسلیمان!
به قول فردوسی پور N بار ایشان نماینده مردم! مسجدسلیمان شده اند چطورش رو برید بررسی کنید!
پاسخ
محمد صادق
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۳ - ۰۵ مهر ۱۳۹۰
۶
۱
سلام علیکم

این مقایسه شما مقایسه مناسبی نیست.
اول اینکه نمایندگی در مجلس و شورای شهر مستقیم و با رای مردم برگزار می شود و مردم تعیین می کنند که چه کسی باید وارد مجلس بشود.

دوم اینکه وجود تخصص های مختلف ورزشی، فرهنگی، هنری، مهندسی، پزشکی و ... به کیفیت مجلس و شورا ها کمک زیادی می کنه و از تک بعدی بودن نگاه در حوزه های تصمیم گیری جلوگیری می کنه. کما اینکه فکر کنم عزیزانی که نام بردید چه در مجلس و در شورا در حوزه کمیسیون های ورزشی و بخش های مرتبط با ان فعالیت می کنند.

سوم اینکه مقایسه این قهرمانان و کسانی که در این ورزش عرق ریختن با عکس کسانی که در یک دیدار دوستانه فوتسال عکس انداختن نوعی بی احترامی به تلاش های این عزیزان هست.

چهارم اینکه همه عزیزان دیگر مثل حاج حبیب کاشانی و سردار رویانیان هم برای ما قابل احترام هستند اما بهتر است در حوزه ورزش کار رو به کسانی بسپاریم که هم سابقه ورزشی دارند و هم تحصیل کرده هستند کما اینکه افرادی که از شماره 1 تا 5 نام بردید اینگونه هستند.

پس می بینید که مقایسه شما دور از انصاف هست برادر عزیز.
کاش همیشه رعایت عدالت رو در گفتار بکنیم.

یا علی
پاسخ
جریان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۸ - ۰۵ مهر ۱۳۹۰
۱
۰
سلام
کاش قصه در حضور همین مدال اوران خلاصه میشد .
----------
اما همه میدونن امثال صفائی های پیمانکار و اون یکی اسمش یادم رفته چند سال ریس المپیک بود ... اها مهر علیزاده دست خیلی ها را باز گاشتن برا قبضه بخصوص هر کسی کارت رده داشت و میتونست در مجموعه (دقت کنید مجموعه نه ورزشگاه) وارد بشه از بوفه تا جوخه ( لیدر ها ) را تنظیم کنه .
-------
در همین تهران ادم سراغ دارم از 20 سال پیش با روابطی که داشت و میدانست چه کسی برج میسازد (اصلا خودش امور لجستیک اقایون برج ساز را انجام میداد - وارد کننده اب تا تاسیسات استخر و غیره )قرارداد میزد فلانی استخر زیر برجت را مثلا سالی 50 تومن اجاره میکنم بعد خودش به غیر 100 تومن اجاره میداد و 1 استخر 5 بار در 1 سال اجاره داده میشد و این دلیلی بر گرانی بلیط میشد .
-------
یکباره میدیدی شیر اب 50 استخر (مثل نخل زرین یا نقره ای یوسف باد و چمران پشت حسینه و...)در دست همین اقا و انحصار و تراست درست میشد .
------
طرف زمان شاه توبره کش گلف امریکائی ها (شغل اقشار کم درامد ) بود و چم و خم مجموعه ها را بلد بعد مثلا کمیته چی شد و بعد رفت داخل سیاست و بعد مالک مجموعه .
-------
در بلوک شرق هم فلان ژنرال روس ریس زسکا مسکو و بلگرادو... اینا بودن تاریخ اینجا هم تکرار شد .
-----
من دلم برا ورزش و بخصوص جوانی که با نان خالی درس اکادمیک ورزش میخونه میسوزه .
-------
اینکه برادرت وزیر راه باشه خودت ریس 1 اداره در راه اهن و 5 شنبه زمین چمن ازادی اونم با ماشین دولت بری (للبت اینا مال 20 سال پیشه - الان چه دارد خدا میداند ).
-------
من چون همراه خانواده حدود 70 سال سابقه سکونت در میدان شهدا را دارم میگم چون دیدم .
------
هر روز که مدرسه میرفتیم با ناصر ابراهیمی و اون یکی همکارش یادم رفته مو سفیده پایه ثابت جام در 1 اتوبوس شرکت واحد بودیم .
-------
من طرح کاد را در اداره برق تهران نبش شهدا میرفتم ابراهیمی و ان یکی و برادر میر حسین موسوی در تیم برق تهران بودند یا تیم هما و دارائی و پتروشیمی با سرپرستی اکبر فراهانی که ستاره دهه 60 شد باشکست پرسپولیس یا علی پروین و زمین خاکی و جام رمضان محلات زمان شاه ( رجوع کنید ارشیو مجلات - تیم دهاتی ها سال 56 متشکل از بچه های محله شهدا با کاپیتانی پروین - اولین جامهای رمضان بعد هند بالی شد ) .
یا معلم ورزش ما سجادی و جلالی و کفاش بودند .
------
اونوقتها مثل حالا اسب سواری انتیک بود اما ورود پابرهنه ها هر 5 شنبه برا تماشا ازاد حالا همه چیز قرقه .
--------
چرا بچه های ما باید ندید بدید بار بیان ؟
لاقل ما 1 چیزائی دیدیم لاقل ما تختی بازی هم کردیم با مجتبی محرمی دست به یقه هم شدیم اما اینا دیگه مخوف بازی راه انداختن .
-------
البته هر جا پول باشه سیاست موس موس میکنه هر جا هم پای ساست وا میشه بوی گندش دنیا رو پر میکنه .
---------
من بچه صافکار یتیم نان اور خانواده دیدم از بس در زمستان دست در پیت اب برا سمباده میزد با رژیم نیمرو نائب قهرمان 3 دوره بوکس اسیا شد در ارمنستان تایلند و مسکو.
حالا کجاست ؟ دوره درخشش وی سال 70 بود حالا کیف قاپ و 1 چرخ زن شده چرا چون از اردو بخاطر 1 نظر کرده گذاشتنش بیرون سر خورده شد .
-------
اینطور بگم مدرسه ما مملو استعداد بود از عباس جدیدی و مهران مدیری و غیره 1 جو سالم و مستعد حالا همه نسبی شدند معیار همه چی پول و ارتباطه .
-----
همین عباس جدید 1 متور هوندا 110 داشت بعد مدرسه با حسین واشقانی (مشتی اهل جبه برادر شهید ) میرفتن باشگاه .
------
اون سال وقتی نیمه شب مقام اول اتلانتا را زد محل شاید ایران تا صبح نخوابید ایام عودت اسرا بود .
-------
روزی که پدرش براش در خیابان شهیدان عزیز افراسیابی گاو سر بریدند و از چند گاو یکی فرار کرد چقدر محل بهم ریخت .
----
خوب عباس را زمین زدند باید چه میکرد زد تو ساخت و ساز . البته هنوز قبول نداریم عباس دوپینگ کرد اولا عباس بدن داشت و عقل و روحیه و تمرین و شگرد واقا در کشتی کسی از نظر بدن رو دست عباس ندیدم چه در اندیمشک چه در کرمانشاه و شمال .
اگه باشگاه یا رستوران داره حقشه اگه عمو علی میشد خوب بود ؟
--------
من 8 سال پیش جائی کار میکردم یادمه ان شرکت فقط برای گفتن جمله انهم جمله در حد اشاره خیابانی به استفاده از پنجره 2 جداره پی وی سی 1پژو صفر به اقا جواد اهدا کرد فقط گفت برای اینکه همه بتونن در این گرما و پیک مصرف از نعمت دیدن جام جهانی بهر ببرن بهتر از پنجره های 2 جداره استفاده کنید .
-------
مدیر عامل شرکت 12 کارخانه ندیده در کشور داره خودش المانه اما اقا جواد بلد بود امد سویچ را تحویل گرفت نوش جونش مالیات هم نداشت .
--------
اما هیتی اداره کردن جامعه غلطه اینکه 1 عده با موسو یا شتر برن پای درس اخلاق فلانی ( خدا رحمت کند استاد دولابی ) بعد انجا با هم رفیق و برن استخر و قرار فوتبال بعد جا پا درس کنند میشه رانت و هیتی اداره کردن سازمان ها .
----------
هنوز یادمان نرفته مسابقات اسیائی خارجی بوکسور ما دست کش نداشت .
یا کشتی گیر یا برعکس وزنه بردار سنگین وزن نداشتیم ورزشکارمان 2 تا مدال اورد .
یا کشتی گیر عراقی در هندوستان اول جنگ پهلوی کشتی گیر مارا گاز گرفت .
عجب حافظه ای اریم ما.
چقدر حرف بی ربط زدم ببخشید .
------
یا حق
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۶ - ۰۶ مهر ۱۳۹۰
۰
۱
این آقای آدل یا عادل!!! برنامه نود را تبدیل به پاتوق انتقام از افرادی کرده که از شانس بدشان مورد اقبال ایشان نیستند.خدا وکیلی اگر این برنامه تعطیل شود،مردم چه خواهند کرد؟غمبرک میزنند؟عزا دار می شوند؟...نخیر ،هیچ اتفاقی نمی افتد چرا این برنامه بیش از آنکه منطقی و در راستای ارائه نظرات بی غرض کارشناسی باشد،شده پاتوق تعدادی به اصطلاح کارشناسی که به تعداد انگشتان یک دست اگر برسند!!!
معمولا برنامه های احساسی علیرقم استقبال خوب،زود هم فراموش می شوند چون عمق فنی و آموزشی مناسب ندارند.
در مورد صلاحیت افراد در مسئولیتهای مختلف،از دایره انصاف نباید خارج شد.مدیریت بر هر مجموعه الزاما به معنی تسلط شخص مدیر بر جزئیات و تمام علوم و فنون در آن عرصه کاری نیست که اگر اینگونه بود باید امور دنیا تعطیل شود چون هیچ احدی علم همه علوم را ندارد.
شما ببینید در عرصه نانو تکنولوژی،هوا و فضا و پزشکی،صنایع دفاعی،مگر همه مدیران و مسئولان کلیه علوم مهندسی شیمی،برق،مکانیک،ژنتیک،مهندسی پزشکی ، پزشکی و....را میدانسته اند که به این همه پیشرفت رسیده ایم؟نه...آنها بر منابع موجود اعم از مالی و انسانی و امکانات موجود برای اهداف تعریف شده،مدیریت کرده اند که این مهم با کمک کارشناسان و مشاوران و سایر سطوح مدیریتی بوده است. در دفاع مقدس هم همین طور بود.مهم دستیابی به اهداف و اجتنباب از فساد و زیاده خواهی است نه اینکه اگر مسئولیتهای قبلی طرف با مسئولیت موجود مرتبط نبود،حکم تکفیر صادر کنیم!
همین عادل فردوسی پور ، برید رزومه فعالیتهای ورزشی او را بررسی کنید ببینید در طول عمرش در کدام باشگاه توپ زده....باشگاه پیشکش، برید ببینید آیا جزء تیم فوتبال دبیرستان یا دانشگاهش بوده که حالا این همه افضات می کنه؟
ایشان با ترجمه یک سری مطالب از زندگی نامه فوتبالیستهای دنیا که معمولا روی سایت باشگاهها به وفور پیدا میشه یا ترجمه مصاحبه های کادر فنی آنان، ادای دانایی در عرصه فوتبال را درمیاورد و با نمک پر رویی ،سعی کرده مخ مردم رو بزنه که بله حتما علامه دهره!!!!!!!!!!!!!!
نه عزیزان اصلا اینطور نیست!!!!
صدا و سیمای برادر ضرغامی!!!! بهتر از این نمیشه.
با سریالهای به آب بسته، دکان تهیه کنندگان و کارگردانان و بازیگرانی است که ارزشها و هنجارهای جامعه را به باد توهین گرفته و شده منشاء بدعت.هر ننه غریب مجری در همه امور نظر می راند!!!!!
کانه اینجا افغانستان است!!!
از کوبیدن دولت مردمی و مظلوم چیزی نمیگم...چون نمک طنز برنامه هاشه.....اصلا مثل یک مریض که دکتر بهش میگه روزی چند بار این دارو را باید بخوری،کارش شده تخریب که البته در دوسال آینده و پیش رو حجم اون بسیار بسیار زیاد خواهد شد.
اما حالا به همین صدا و سیما بگو برو عملکرد قوه قضائیه و فساد قضات فاجر و نمایندگان فرصت طلب را به طنز و نقد بکش،آنوقت میزان بی طرفی و غرض ورزی را علیه دولت مظلوم خواهیم فهمید.....راستی چرا دیگه هیچ خبری از خاندان هاشمی نمیگه.....مهدی هاشمی و فائزه کجایند...برادر دلاوری میره لنگ کفش فلان آقا در رودخانه ای در شاخ آفریقا رو گذارش میده اما بازخوانی پرونده مفسدان کارگزارانی و....باند هاشمی و بویژه مهدی هاشمی باید بایکوت بشود، چرا ؟
چرا از میتنگهای سیاسی محسن هاشمی با ائتلاف جریان انحرافی و اصلاح طلب نمیگه؟
و هزاران چرای دیگر....
پاسخ
محمد اصلانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۵ - ۰۶ مهر ۱۳۹۰
۱
۰
متاسفانه رسانه ملی ما به مدیریت ضرغامی تحریم رسانه ای احمدی نژاد را آغاز کرده. این ماجرای تحریم رسانه ای احمدی نژاد توسط رسانه ی ملی از خیلی وقت پیش شروع شده بود و هنگام سفر دولت به اردبیل به اوج خودش رسید. شبکه خبر نه تنها سخنان احمدی نژاد در جمع باشکوه مردم اردبیل را نشون نداد، حتی توی خبرهاش تا چند ساعت بعد، کوچکترین اشاره ای نکرد و فقط به چند زیرنویش بسنده کرد. این ماجرا ادامه پیدا کرد تا سخنرانی احمدی نژاد در سازمان ملل که از شبکه اول سیما پخش نشد. رسانه ی ملی هیچ مانوری روی سخنان بسیار مهم احمدی نژاد در سازمان ملل انجام نداد. رسانه ملی از استقبال باشکوه مردم در فرودگاه مهرآباد هنگام بازگشت احمدی نژاد انعکاس نداد. فقط یک تصویر مضخرف از چند دختر که پرچم ایران در دستانشان بود نشان داد. حتی من احتمال میدهم که لغو شدن مصاحبه احمدی نژاد قبل از سفر به نیویورک هم با نظر ضرغامی انجام گرفته است. اما واقعا دلیل این همه تحریم رسانه ای، آن هم از رسانه ملی چیست؟ آیا رسانه ملی این کار را یک بار با خاتمی یا هاشمی انجام داد؟ چند روزی هست که رسانه ملی از اکبر هاشمی رفسنجانی به شدت یاد می کند. مخصوصا در این روزها که هفته دفاع مقدس است، متاسفانه شاهد این هستیم که رسانه ملی نه تنها به هاشمی، لقب آیت الله میدهد، بلکه او را به عنوان یکی از بهترین انسانهای روی زمین معرفی می کند......

نمیدونم دیگه به این رسانه ملی چی باید بگیم. البته اهمیتی نداره. من به همه این آقایونی که پروژه سانسور احمدی نژاد را شروع کرده اند میگویم:

....
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۹ - ۰۷ مهر ۱۳۹۰
بابا جو گیر شده است این بنده خدا....به او بگویید "...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۲۹ - ۰۶ مهر ۱۳۹۰
۱
۰
عادل فردسی پور دارای لیسانس خاکشناسی میباشد از همه در رشته فوتبال متخصصتر!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ
محمد اصلانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۹ - ۰۷ مهر ۱۳۹۰
۰
۰
در پاسخ کسی که گفته بود جوگیر شدم، به عرضت برسونم که پروژه سانسور و تحریم و تخریب احمدی نژاد توسط رسانه ملی از خیلی وقت پیش شروع شده. حالا که شما نمیخواهید واقعیت ها را ببینید این دیگه مشکل شما هست. آینده همه چیز را ثابت می کنه و نشون میده. ضرغامی از تحریم رسانه ای سران فتنه، نتیجه خوبی گرفت و داره همین حربه را واسه احمدی نژاد پیاده می کنه. اما ضرغامی باید این را بدونه که مردم به احمدی نژاد به خاطر ضرغامی و رسانه ملی رای ندادند، بلکه به خاطر خود احمدی نژاد رای دادند.
به عرض ضرغامی برسونم که تحریم رسانه ای احمدی نژاد، فقط او را بین همه محبوب تر خواهد کرد. این کار رسانه ملی قبل از انتخابات مجلس و ریاست جمهوری بسیار شبیه کار سران فتنه قبل از انتخابات هست.
....
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها