يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۱۳۴۸۱
زمان انتشار: ۱۲:۳۳     ۱۲ فروردين ۱۳۹۳
همزمان با فرا رسیدن ایام سوگواری دخت گرامی پیامبر اسلام، حضرت صدیقه کبری(سلام الله علیها)، اولین شب از مراسم عزاداری و سوگواری بانوی عصمت و طهارت، با حضور حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر رهبر معظم انقلاب،‌در این مراسم که اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولان حضور داشتند، سخنرانان و مداحان اهل بیت علیهم السلام به تبیین شخصیت والای ام الائمه حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) و ذکر مصائب و مناقب ایشان پرداختند.

این مراسم به مدت پنج شب، تا جمعه ۱۵ فروردین ۱۳۹۳ در حسینیه امام خمینی(ره) ادامه دارد.

سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین رفیعی

مداحی میثم مطیعی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها