يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۱۳۸۶۷
زمان انتشار: ۲۱:۰۹     ۱۶ فروردين ۱۳۹۳

رئیس‌جمهوری سابق آمریکا در یک برنامه تلویزیونی از نقاشی‌های خود از 24 رهبر کنونی و سابق جهان از جمله ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه، تونی بلر، نخست‌وزیر پیشین انگلیس، دالایی لاما، رهبر معنوی بوداییان تبت و جورج بوش پدر، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا پرده‌برداری کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه خبری ان بی سی، جورج بوش پسر، چهل و سومین رئیس‌جمهوری آمریکا در جریان مصاحبه با برنامه "امروز" این شبکه خبری از این 24 نقاشی و پرتره پرده‌برداری کرد و البته به مساله ناخوشایندی که با ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه به وجود آمده اشاره‌ای کرد و گفت: پوتین به سگ خانواده بوش، بارنی بی‌احترامی کرد و من از این مساله بسیار ناراحت شدم!

بوش پسر از زمان ترک سمت ریاست جمهوری در سال 2009 بیشتر در مزرعه خانوادگی‌اش در تگزاس به سر می‌برد و اوقات خود را با نقاشی رنگ روغن می‌گذارند.

وی گفت: وقتی مقاله وینستون چرچیل، نخست‌وزیر فقید انگلیس را با عنوان "نقاشی به عنوان سرگرمی" را مطالعه کردم از آن الهام گرفتم.

نقاشی کردن بوش پسر زمانی آشکار شد که یک هکر به ایمیل‌های شخصی برخی از افراد خانواده بوش در سال 2013 نفوذ کرد.

تصویر کالدرون، رئیس‌جمهور مکزیک

تصویر استفان هارپر، نخست‌وزیر استرالیا

تصویرحامد کرزای، رئیس‌جمهور افغانستان

تصویر بوش پدر

تصویر دالایی لاما

تصویر نوری المالکی

تصویر پرویز مشرف، رئس‌جمهور سابق پاکستان

تصویر ایهود المرت، نخست‌وزیر سابق اسرائیل

تصویر ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه

تصویر ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه

تصویر مانموهان سینگ، نخست‌وزیر هند

نقاشی‌های جورج بوش

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها