أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۱۴۱۲۵
زمان انتشار: ۱۴:۲۵     ۱۷ فروردين ۱۳۹۳
در راستای حمایت ایران از اقدامات علیه رژیم صهیونیستی:
با جدی شدن پاسخ ارتش سوریه به حملات جنگنده های اسرائیلی چندین طرح برای پاسخ به اقدامات این رژیم در دستور کار نیروهای استخبارات سوریه قرار گرفت که به احتمال زیاد طرح عملیات هفت که توسط یک کارشناس نظامی ایرانی طراحی شده است به مرحله عملیاتی شدن قرار خواهد گرفت. به گفته طراح این عملیات به دلیل سرعت بالای شکاری رهگیر (میگ25) زمان کلی این عملیات 7 دقیقه پیش بینی شده و این عملیات به عملیات هفت نام گذاری شد .
سرویس بین الملل پایگاه 598 - مرتضی پارسی مود/ بعضی منابع نزدیک به رئیس جمهور سوریه خبر از طرحی می دهند که توسط یک کارشناس ایرانی مطرح شده است. طرح این کارشناس نظامی که بین ژنرال های سوریه ای به عملیات هفت معروف شده چند روز است که در روی میز بشار اسد قرار دارد و در صورت که توسط او مورد قبول قرار بگیرد این عملیات بر ضد اسرائیل در زمان مشخص انجام خواهد شد.

با جدی شدن پاسخ ارتش سوریه به حملات جنگنده های اسرائیلی چندین طرح برای پاسخ به اقدامات این رژیم در دستور کار نیروهای استخبارات سوریه قرار گرفت که به احتمال زیاد طرح عملیات هفت که توسط یک کارشناس نظامی ایرانی طراحی شده است به مرحله عملیاتی شدن قرار خواهد گرفت.



در طی بحران سوریه که بیش از 3سال این کشور با آن درگیر بوده است رژیم اشغالگر قدس چندین بار در حمایت از مخالفان نظام سوریه مراکز نظامی ارتش سوریه را مورد هدف قرار داده است حالا ارتش سوریه بعد از دستیافتن به پیروزی های گسترده میدانی بر ضد مخالفان منتظر زمان مناسب برای پلسخ دادن به حملات اسرائیل می باشد.

طرح عملیات هفت که به گفته طراح این عملیات توسط جنگنده های میگ 25 یا همان فاکس بت انجام خواهد شد درس بسیار خوبی برای اسرائیل خواهد بودکه دیگر هیچ اقدامی ضد سوریه انجام ندهد.بر اساس طرح اولیه عملیات هفت قرار است دو فروند جنگنده میگ 25 که سريع‏تر از ارواح پرواز می کنند از یک پایگاه هوایی سوریه نزدیک دریایی مدیترانه به سمت هدف مورد نظر حرکت نمایند.

به گفته طراح این عملیات به دلیل سرعت بالای شکاری رهگیر (میگ25) زمان کلی این عملیات 7 دقیقه پیش بینی شده و این عملیات به عملیات هفت نام گذاری شد .



بر اساس برنامه این دو جنگنده با پرواز از روی دریایی مدیترانه و گذشتن از کنار مرز دریایی لبنان بر فراز آب های بین المللی پرواز خواهند کرد تا خود را به نقطه مورد نظر برسانند که دقیقا مقابل هدف خواهد بود ، در این زمان به سمت هدف های مورد نظر گردش نموده و از فاصله 300 کیلومتری اقدام به رها کردن 10 موشک کروز به سمت اهداف اقدام می کنند.

یکی از مقامات اطلاعاتی سوریه درباره این اهداف به این نکته اشاره کرد که 5 هدف از 10 هدف مورد نظر سامانه های راداری و ضد موشکی اطراف تل آویو می باشند و اطلاعات بیشتری درباره 5 هدف دیگر به ما ارائه نکرد ولی به احتمال زیاد 5 هدف دیگر که قرار است مورد هدف قرار بگیرند فرودگاه های نظامی و ساختمان وزارت دفاع و ستاد مشترک ارتش اسرائیل خواهد بود.

جنگنده های سوریه بعد از رها کردن موشک های هوا به سطح خود به سمت هدف های مورد نظر با سرعت بالا اقدام به شکستن دیوار صوتی بر فراز تل آویو اقدام خواهند کرد و به سرعت قبل از اینکه جنگنده های f-15 وf-16 رژیم اشغالگر قدس برای سرنگون کردن آنها به هوا بلند شوند منطقه را ترک نموده و در فرودگاه ای در سوریه به زمین خواهند نشست.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱۰
در انتظار بررسی: ۵
* نظر:
ارسال نظرات
دكتر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۶ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۳
۲۷
۰
جالب بود ولي خب چرا عمليات محرمانه و ضربتي علني شده !!؟ جنگ رواني ؟
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۵ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۳
۳
۱
اه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۲ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۳
۵
۱
اين چه طرز سبک نوشتن است چند بار يک خبر را تکرار مي کنيد
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۸ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۳
۸
۰
الله اکبر
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۰۹ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۳
۸
۰
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جل الخالق!
بابا، شما که عملیاتو لو دادید!!!!!!!!!!!
پاسخ
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۵۸ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۳
۵
۲
سلام...
ان شاالله ...
هر چه زود تر بهتر
پاسخ
سکوت سازمان های بین المللی در برابر مخالفان قاتل در سوریه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۰ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۳
۴
۲
درپاسخ به نمایندگان مجلس اروپا دراعتراض به اقدام بی شرمانه نمایندگان اتحادیه اروپا نجس و حشی بی لیاقت
زنان و دختران اروپایی در کشور ترکیه خرید وفروش می شود به جای که قطعنامه ضد ایرانی صدور کنید فکر و دنبال ناموس خودتان باشید.



نمایندگان خیانتکار پارلمان اروپا پاسخ دهید؟!
2000 جوانان اروپایی بی شخعیت ونجس وحشی درسوریه چه غلطی می کنند؟
حمله حیوانات نجس وحشی اروپایی به انسان

آمریکا شیطان بزرگ و اروپا روح شیطان است

تعداد قربانیان جنگ در سوریه

یک گروه ناظر بر حقوق بشر در سوریه که به مخالفان دولت بشار اسد نزدیک است اعلام کرد، تعداد کشته شدگان درگیری های خونین سوریه از مارس ۲۰۱۱ تاکنون به بیش از ۱۵۰ هزار تن رسیده است.
به گزارش فرهنگ نیوز ،فرانسه- دیدهبان حقوق بشر سوریه در تازه ترین گزارش خود از ثبت بیش از ۱۵۰۳۴۴ مورد مرگ و میر در سوریه بر اثر جنگ داخلی خبر داده است. از این تعداد بیش از ۵۱۲۱۲ مورد مربوط به مرگ شهروندان غیر نظامی بوده است.

بر اساس این گزارش تسنیم در بین شهروندان غیر نظامی نیز که در بحران سوریه جان باخته اند بیش از ۷۹۸۵ نفر نیز شامل کودکان بوده است. این گروه حقوق بشری افزود، بیش از ۳۷۷۸۱ نفر از اعضای گروه های شبه نظامی مخالف دولت سوریه تاکنون در درگیری های داخلی این کشور کشته شده اند که این رقم شامل اعضای جبهه النصره و داعش می شود.

بیش از ۵۸۴۸۰ نفر از نیروهای دولت سوریه نیز در این درگیری ها جان خود را از دست داده اند. این گزارش افزود، در درگیری های خونین سوریه تاکنون ۳۶۴ نفر از اعضای حزب الله لبنان نیز کشته شده اند. هویت ۲۸۷۱ نفر از کشته شدگان جنگ سوریه نیز هنوز به درستی مشخص نشده است.

درگیری های داخلی سوریه از مارس ۲۰۱۱ میلادی آغاز شده و تاکنون میلیون ها نفر نیز در داخل و خارج از مرزهای این کشور آواره شده اند.
پاسخ
صداقت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۷ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۳
۳
۰
به جای این عملیات جنگنده های متجاوز اسرائیلی را ساقط کنن
پاسخ
هادی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۴۷ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۳
۳
۰
اگر این عملیات که گفتید صحیح باشد و آدرس غلط نباشد! به طور حتم اجرایی نخواهد شد زیرا شما آن را لو دادید
پاسخ
amin
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۲۹ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۳
۳
۰
به به عملیات لو رفت لازم نیست دیگه الان رژیم صهیونستی منتظر این دوتا هواپیماست.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها