يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۱۴۳۸۴
زمان انتشار: ۱۳:۵۶     ۱۸ فروردين ۱۳۹۳
نامه سرکشاده یک فرزند شهید به محمد خاتمی:
فرزند شهید خلیل الله جعفری طی نامه ای خطاب به محمد خاتمی مراتب اعتراض و گلایه خود را از فعالیت های اخیر خاتمی در سفرهای نوروزی و حضور در مزار شهدا بیان داشته است.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، فرزند شهید خلیل الله جعفری طی نامه ای خطاب به محمد خاتمی مراتب اعتراض و گلایه خود را از فعالیت های اخیر خاتمی در سفرهای نوروزی و حضور در مزار شهدا بیان داشته است که متن این نامه که توسط ایشان در اختیار پایگاه 598 قرار گرفته است در ادامه می آید:

آقای خاتمی بیشتر از این روح پدر شهید عزیزم را آزار ندهید.

متاسفانه در صفحات مجازی مطلب وعکسی مشاهده کردم که آقای خاتمی درسفرهای نوروزی قدم به مزارپاک شهدای آن شهر گذاشته که جای تاسف داردمطلبی را آماده کرده که به عرض ایشان برسانم.

آقای خاتمی شهیدی بالاتر از اباعبدالله الحسین سراغ دارید. چگونه با وجود بی احترامی وبی حرمتی یاران و دوستان خود به ساحت مقدس سرور سالار شهیدان در واقعه فتنه88 سکوت کرده و خم به ابرون یاوردید. آقای خاتمی یادتان باشد گلزارشهدای هر شهری بهشت آن شهراست .گلزار شهدا جاییست که فرزندان شهدا به آنجا رفته و با وجود محرومیت ازمهرونوازش پدری درکنار مزار پدر شهیدش با بابای خود نجوا می کند.

آقای خاتمی سلطنت طلبان و ضدانقلاب در واقعه 88 از چه کسی حمایت و هم صداشدند. آقای خاتمی حساب بنده حقیر و سرباز آقاسیدعلی با بعضی دوستان جداست که تعداد محدودی بیش نیستند. یا آن فرزند شهیدی که نماد فتنه را در ویچت خود گذاشته که جای تاسف دارد.

شما 8سال در این کشور عهده دار منصب بودید- آیابه ارزشها و حرمتهای ماه محرم برای این مردم شریف پی نبردید شما از کسانی حمایت کردید که در روز عاشورا باسوت و کف و ریختن خون مردم بی گناه و آتش زدن اموال عمومی و بدتر از آن شما با کسانی هم صدا شدید که در روز عاشورای88به جشن و پایکوبی پرداختند.
شما در 88 از کسانی حمایت کردید که باعث جریحه دارشدن قلب نازنین آقایمان آقاسیدعلی شدندکه باسوزدل فرمودجان ناقابلی دارم که قلب هرآزاده ای رادر سراسر جهان سوزاند و مادرش زهرادرآن روزگریست.

جناب آقای خاتمی از شما میخواهم به تناقضات موجوددرکلام وعمل شماپاسخ دهیدومردم شریف ایران اسلامی وفرزندان پاک شهدا را ساده لوح تصور نکنید و این رابه صراحت اعلام میکنم به شما و بانیان فتنه تازمان عذرخواهی ازمردم شریف ایران اسلامی. و به عنوان بانییان فتنه توبه نکنیدودل جریحه دارشده پیشوای مسلمین.حضرت آقاسیدعلی رابه دست نیاآوردید اجازه نخواهم دادبه مزارپاک پدر شهیدم قدم گذاشته و اشک تمساح بریزید و قاطعانه اعلام میکنم موسوی کروبی وخاتمی را ازبانیان فتنه میدانم و قسم میخورم به خون پاک پدرشهیدم دیگراجازه نخواهم داد مولایمان آقاسیدعلی بارپدیگرپبغض کند و اگر زمانش فرا برسد به وصیت پدرم عمل خواهم کردکه قبل ازشهادتش فرمود فرزندم وای بحالت که اگریک تارموی سیدعلی کم شود ترا نخواهم بخشید در پایان برای آخرین باربه شمااعلام میکنم باقدم گذاشتن به مزارپاک شهدا روح پدرشهیدم رابیشر ازاین آزار ندهید...والسلام

احمد جعفری فرزند شهیدخلیل الله جعفری
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۸
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها