يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۱۴۳۹۰
زمان انتشار: ۱۴:۱۱     ۱۸ فروردين ۱۳۹۳
حسن آقای کلیدساز از سال 70 در نیاوران کلید سازی دارد و بیست سالی است که تمام اهالی محل و کسبه او را می شناسند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از رجانیوز، در نزدیکی میدان نیاوران که قدم بزنی، تابلوی «حسن کلیدساز» نگاهت را به خود جلب می کند. اول فکر می کنی که شوخی است اما وفتی به سر کوچه قنات شمالی که می رسی می بینی که قضیه کاملا جدی است و یک پیکان وانت می بینی که قفل و کلید می فروشد.

 

حسن آقای کلیدساز از سال 70 در نیاوران کلید سازی دارد و بیست سالی است که تمام اهالی محل و کسبه او را می شناسند.

 

 

مردم در مورد شباهت شعار رئیس‌جمهور روحانی و مغازه کلیدسازی شما چه می‌گویند؟

همه در این مورد شوخی می کنند. یکی میگه چرا مشکلاتمون رو حل نمی کنی؛ یکی میگه وانت تو یه شعبه از دفتر رئیس جمهوره... کلا این قضیه اتفاق جالبی شده است.

 

نظر خودت چیه؟

(با خنده) دیگه اون از رو من کپی برداری کرده؛ من بیست سالی هست کلیدسازی دارم اما آقای روحانی شش ماه هم نیست که رئیس‌جمهور شده است ولی اگه خود آقای روحانی یه روز بیاد، من حاضرم تمام کلیداشو مجانی واسش بسازم.

 

خاطره ای از این شباهت داری؟

شبی که معلوم شد آقای حسن روحانی، رئیس جمهور شده و طرافدارانش توی خیابونا ریختن، چند نفر اومدن کلید های بزرگی که سر کوچه و روی وانت زده بودم رو برداشتن و برده بودن فرداش زنگ زده بودند که شماره حساب بده پول این کلیداتو بدیم.

 

اوایل مردم زیاد می اومدن عکس میگرفتن شاید روزی هفت یا هشت نفر از مغازه ام عکاسی می کردن اما الان خیلی کمتر شده است.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها