يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۱۴۵۵۸
زمان انتشار: ۱۰:۰۹     ۱۹ فروردين ۱۳۹۳
این روزها دانشجویان بسیاری در تکاپو برای مطلع شدن از نحوه ثبت نام برای این بن کارت‌ها هستند که طبق اعلام بزودی نحوه ثبت نام اطلاع رسانی می‌شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از دهم اردیبهشت ماه استارت می‌زند و یکی دیگر از بزرگترین مکان‌های تجمیع ناشران رخ می‌نماید، در این نمایشگاه بانک صادرات ایران برای هفتمین سال پیاپی متولی بانک عامل نمایشگاه کتاب معرفی شده است.

بر اساس این گزارش، این بانک به منظور خدمات رسانی سریع و سهل به بازدیدکنندگان و مراجعان نمایشگاه کتاب 34 دستگاه خودپرداز سالنی و سیار را تدارک دیده است، البته مسئولان امر در کنار این دستگاه‌ها نصب 3 هزار دستگاه پایانه فروشگاهی یا کارت خوان را در غرفه‌ها پیش بینی کرده‌اند.

بر طبق آنچه صفری مدیر روابط عمومی بانک صادرات عنوان می‌کند، علاوه بر بستر سازی یادشده این بانک نسبت به تجهیز یک شعبه موقت و 19 باجه در نمایشگاه به منظور ارائه سایر خدمات بانکی آمادگی داشته و هماهنگی‌های لازم را انجام خواهد داد.

سید عباس صالحی معاون فرهنگی وزارت ارشاد و رئیس بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب تهران دو نشست با مسئولان بانک عامل نمایشگاه داشته است و در این جلسات پیرامون اطلاع و خدمات رسانی و همکاری‌های مشترک صحبت‌هایی شده است.

طی هفته آینده میزان اعتبار و چگونگی ثبت نام بن کارت الکترونیکی یارانه‌ای نیز اعلام می‌شود تا دانشجویان و واجدان شرایط برای ثبت نام اقدام کنند.

این روزها دانشجویان بسیاری در تکاپو برای مطلع شدن از نحوه ثبت نام برای این بن کارت‌ها هستند که طبق اعلام بزودی نحوه ثبت نام اطلاع رسانی می‌شود.

محمد اللهیاری عضو شورای برنامه‌ریزی نمایشگاه کتاب ضمن بیان اینکه میزان تخصیص بزودی اعلام می‌شود گفت: هنوز زمان ثبت‌نام بن‌کارت‌های یارانه‌ای خرید کتاب اعلام نشده است اما میزان تخصیص اعتبارات به این بن‌کارت‌ها بستگی به شرایط مالی وزارتخانه دارد که بزودی این مهم اطلاع رسانی می‌شود تا دانشجویان و واجدان شرایط ثبت نام کنند.

سال گذشته اعتبار موجود در کارت‌ها 500 هزار ریال بود که 250 هزار ریال آن به عنوان یارانه کتاب توسط معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و معادل آن نیز توسط شخص دریافت کننده کارت پرداخت می‌شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها