أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۱۵۰۱۲
زمان انتشار: ۱۵:۰۹     ۲۰ فروردين ۱۳۹۳
ماهیگیری مسئولین از آب گل آلود انصراف از دریافت یارانه:
اعلام خبر انصراف دسته جمعی فراکسیون اصولگرایان و یا انصراف مدیران فلان وزارت خانه از رسانه ملی آنهم با آب و تاب فراوان به عنوان یک کار نیک و خداپسندانه مسئولین در حالی منتشر می گردد که فارغ از اینکه اگر خود از دریافت یارانه انصراف نمیدادند باز هم یارانه به آنها تعلق میگرفت این سوال را در ذهن عامه مردم به وجود می آورد که مگر این بزرگواران تا کنون یارانه 45500 تومانی را دریافت می کردند.
به گزارش گروه اقتصادی پایگاه 598، در این روزها در رسانه ملی و سایر رسانه های دولتی شاهد انتشار اخباری در خصوص انصراف نمایندگان، وزرا، مدیران ارشد وزارت خانه های و دستگاه های اجرایی، اعضای هیئت علمی دانشگاه ها و از این دست اشخاص هستیم.

اعلام خبر انصراف دسته جمعی فراکسیون اصولگرایان و یا انصراف مدیران فلان وزارت خانه از رسانه ملی آنهم با آب و تاب فراوان به عنوان یک کار نیک و خداپسندانه مسئولین در حالی منتشر می گردد که فارغ از اینکه اگر خود از دریافت یارانه انصراف نمیدادند باز هم یارانه به آنها تعلق میگرفت این سوال را  در ذهن عامه مردم به وجود می آورد مگر این بزرگواران تا کنون یارانه 45500 تومانی را دریافت می کردند.

مدیران و نمایندگانی که حقوق حداقلی آنها بیش از هفت برابر حقوق یک کارگر است آنهم بدون احتساب مزایا، امکانات و سایر خدمات دولتی در طول سه سال گذشته با کدام توجیهی یارانه دریافت می کردند.



به یک نمونه از این بیانیه های انصراف توجه بفرمایید: " ما مدیران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با توجه به لزوم هدفمندی یارانه‌ها برای اقشار کم‌درآمد و نیازمند کشور از دریافت یارانه انصراف می‌دهیم و از همه افرادی که می‌توانند از دریافت یارانه نقدی انصراف دهند دعوت می‌نمائیم با این کار به دولت تدبیر و امید در شکوفا شدن امید روئیده در دل مردم عزیز کشورمان یاری کنند و با ایجاد یک حرکت جهادی در (نه به یارانه) به سهم خود در تحقق شعار سال 93 عمل نمایند.

یقینا این حرکت جهادی و همه جانبه سبب تحول و تحرک قابل توجهی در زیرساخت‌های کشور شده و توزیع عادلانه منابع ملی را برای عموم مردم شریف ایران خصوصا اقشار نیازمند تسریع خواهد نمود و انشاء الله مرضی خداوند قرار گیرد."

با توجه به ماهیت اصلی هدفمندی یارانه ها و همچنین واجد شرایط بودن اقشار کم در آمد جامعه برای دریافت یارانه ؛ آیا مسئولینی که اکنون از دریافت یارانه نقدی در مرحله دوم هدفمندی یارنه ها انصراف داده اند ؛ در مرحله اول یارانه ای را دریافت میکردند که حق آن ها نبوده است ؟!

به زبان ساده تر مسئولین منصرف شده از دریافت یارانه در مرحله دوم هدفمندی خواسته یا ناخواسته به علت کفایت مالی از گروه های دریافت کننده یارانه حذف میشدند ، اما چرا تا کنون که بیش از سه سال از هدفمندی یارانه های میگذرد اقدام به انصراف از یارانه خود نکرده اند.

آیا انصراف وزرا و مدیران ارشد دولتی که همگی داعیه حمایت از قشر مستضعف را دارند و یا اعضای هیئت علمی دانشگاه ها با میانگین حقوقی چهار میلیون تومان حرکتی جهادی در راستای شعار سال است؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱۰
در انتظار بررسی: ۶
* نظر:
ارسال نظرات
منوچهری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۸ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۳
۱۸
۰
خدا پدرومادر فهمیده شمارا بیامرزد که خوب زدید به خال .
ببینید چطور با شرف مردم بازی می کنند اینها یا خودشان نمی دانند که چی می گویندیافکر می کنند مردم متوجه نیستتند به حضرت عباس که جانم فدایش باد از دیشب که انصراف آنان را شنیدم روحم تا الان کلافه شده است. واقعا یک بزی مسخره ای بود.
یکی می خواهد با اینکار مردم را تشویق کند که به نفع جناحشان ازگرفتن یارانه انصراف دهند وازجناح دیگری هم می خواهد ادای روشنفکران را درآورد که ها ما هم خیرخواه دولت هستیم.
پاسخ
sadra
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۰ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۳
۱۵
۰
واقعا که ما انصراف بدیم که همین مسئولینی که تاحالا باحقوق های میلیونی یارانه هم می گرفتندالان بااین حرکت خیرخواهانه دسته جمعی به فکرانواع ... بیفتن وهزارنقشه برای خوردن این یه ذره پول بکشن ...
پاسخ
علی
FINLAND
۱۸:۰۰ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۳
۱۸
۰
اگر راست میگویند، مسئولینی که درآمد بالایی داشتند و در مرحله اول یارانه گرفته اند، سه برابر جریمه یارانه دریافتیشان را به دولت پس بدهند.
پاسخ
کربلایی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۳ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۳
۱۱
۰
اگرفقط مسئولین و مدیزان وزارتخانه ها /نمایندگان استادان دانشگاه و امثال این افراد انصراف دهند دولت را کفایت خواهد کرد اما از قدیم اینگونه بوده و هست هرکسی بیشتر دارد حریصتر است مانند مسئولینی که تا حال میگرفتند
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۵ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۳
۱۱
۰
حرفهای اکثر منصرفین از دریافت یارانه به جوک شبیه میباشد
پاسخ
سلام سربدار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۶ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۳
۴
۰
سلام

لطفا انعکاس دهید.

طومار اعتراضی طلاب سبزواری حوزه علمیه قم به روسای قوای مقننه و قضائیه +عکس/اصل هشتم قانون اساسی را احیاء کنید

http://www.salamsarbedar.com/vdce.78fbjh8we9bij.html
پاسخ
ناشناش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۱۲ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۳
۶
۰
آقايوني كه راي به روحاني دادند خودشون وخانواده هاشون انصراف بدند چون اين آقاراقبول داشتند وميگفتند همه چيزا راارزون ميكندحالاهم انصراف بدند
ارزونيونيشون پيشكش شون /انصراف نميديم بهشون
همه چيز گرون....
پاسخ
احمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۶ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۳
۴
۰
همین مسوولین و فرماندارانی که انصراف می دهند دولت و استانداران قسم بخورند که معادل چند برابر پول یارانه آنها به اضافه کارشان !! اضافه نخواهند کرد .
پاسخ
محمود س
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۶ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۳
۱
۰
بابا یه ذره فکر کنید اگه میخواستن بدن میگفتن فقط اونائی که نمیخوان بگیرن انصراف خودشون رو اعلام کنند که هم دوباره کاری نشه و هم وقت همه مردم گرفته نشه و هم اینطوری ترافیک سایت بوجود نیاد که عملا برا عده زیادی که هم تمایل دارند بگیرند و هم احتیاج ، ثبت نام امکانپذیر نباشه و بعد هم انصرافی محسوب بشن . یعنی هنوز دو هزاریتون نیفتاده !!!!!؟؟؟
پاسخ
ناشناس
FINLAND
۲۱:۵۷ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۳
۳
۰
خود روحانی هم یارانه میگرفته واقعا با ثروتی که داره ایا واقعا نیاز داشته
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها